Fervex wybrał Schulza – Portal PR - 24PR




Fervex wybrał Schulza

18.10.2010 Kategoria: Kampania, MARKETING. Autor: ipis

Agencja Schulz Brand Friendly jest twórcą nowej reklamy telewizyjnej dla marki Fervex.A&D Pharma, wyłączny dystrybutor w Polsce leku Fervex – jednego z wiodących produktów kategorii C&F (przeziębienie & grypa) – wspólnie z agencją Schulz Brand Friendly zrealizował  produkcję nowego spotu telewizyjnego dla tej marki.

Agencja Schulz Brand Friendly wygrała międzynarodowy przetarg na kreację i produkcję spotu reklamowego. Nowa reklama będzie emitowana w polskiej, rumuńskiej oraz bułgarskiej telewizji. Zadaniem agencji była kreacja i produkcja spotu telewizyjnego oraz organizacja sesji zdjęciowej do materiałów BTL. Pomysł kreatywny musiał idealnie połączyć potrzeby trzech rynków, uwzględniając m. in. różnice kulturowe. Zwycięska kreacja została pozytywnie oceniona oraz wybrana jako najlepsza przez badane osoby we wszystkich zaangażowanych krajach.

Jest to kolejna kampania o charakterze międzynarodowym realizowana dla firm branży farmaceutycznej. Całościowe podsumowanie ubiegłorocznej jesienno-wiosennej kampanii leku na ból gardła Tantum Verde, pokazało bardzo dobre rezultaty we wszystkich czterech krajach, gdzie emitowany był spot. Badania powadzone po kampanii wykazały znaczący wzrost świadomości produktu wśród konsumentów z Polski, Słowacji, Węgier i Rumuni.

Źródło: Schulz

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.