Kraków wyłonił finalistów IFL 2010 – Portal PR - 24PR




Kraków wyłonił finalistów IFL 2010

18.10.2010 Kategoria: Konkursy. Autor: admin

Za nami ostatnie w tym roku rozgrywki eliminacyjne Niezależnej Ligi Barmanów, rozgrywane pod patronatami marek: Martini, Schweppes, Red Bull i Carlsberg. Po trzech rozgrywkach lokalnych sędziowie wyłonili tych, którzy w grudniu zmierzą się o tytuł Zwycięzcy IFL 2010.

Pierwszy dzień rozgrywek dedykowany był kategorii Junior. W konkurencji Free Pouring rozgrywanej w Międzynarodowej Szkole Barmanów i Sommelierów wystartowało 33 zawodników, którzy mieli za zadanie nalanie wylosowanych wcześniej miar od 20 do 100ml bez użycia jigera. W konkurencji Speed Flair, zawodnicy przygotowywali w jak najszybszym czasie i przy zachowaniu międzynarodowych standardów barmańskich trzy drinki (Martini Grand Prix  z wykorzystaniem Martini Rosso i Martini Extra Dry, Cuba Libre i Electric Lemonade). Musieli także w oryginalny sposób zaprezentować Perfect Serve piwa Carlsberg.

Drugi dzień IFL Kraków należał do kategorii Open, która została rozegrana w Klubie Frantic. W porannych eliminacjach wystartowało 22 zawodników, do wieczornej konkurencji Working & Exhibition zakwalifikowała się najlepsza dziesiątka. Zadaniem barmanów było przygotowanie w ciągu 6 minut czterech drinków (w tym Martini Monaco, Bacardi Mojito, RedBull Bacardi i kompozycję własną z obowiązkowym wykorzystaniem Martini i napoju Schweppes) oraz ciekawa prezentacja piwa Carlsberg.

Zawody wygrał bezkonkurencyjny Bruno Vanzan, reprezentujący Team Kahuna – jeden z najbardziej znanych teamów barmańskich na świecie. Rewelacyjnym pokazem potwierdził swoje umiejętności i został trzecim zwycięzcą rozgrywek eliminacyjnych w 2010 roku. Zwycięzcą konkurencji Free Pouring został Kacper Michowski z Puław, zaś nagrodę w konkurencji Speed Flair zdobył Kamil Szczygieł z Poznania.

Wielki Finał Independent Flair League 2010 z udziałem najlepszych barmanów z Polski i ze świata odbędzie się już 3-4 grudnia w Warszawie.

Producentem i organizatorem tegorocznej edycji Independent Flair League jest, Entertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych.

Partnerzy Independent Flair League: MARTINI Polska, Schweppes, EvolutionBar, Red Bull Polska, Carlsberg Polska, World Flair Association, APS Glass & Bar Supply, Międzynarodowa Szkoła Barmanów i Sommelierów, Flair Master Class, Flair Academy, Bar4Rent.

Partnerzy medialni: Planeta.fm, Miksuj.pl, pogodzinach.pl, news gastro.pl, swiatbarmanow.pl, horeca.pl; pogodzinach.pl, Rynki Alkoholowe, Poradnik Restauratora, HoReCa czasopismo, papaja.pl, chwilawolnego.pl, bartender.pl
***
Informacje na temat Independent Flair League
Independent Flair League – Niezależna Liga Flair to jedyne w Polsce międzynarodowe i niezależne zawody dla barmanów o charakterze ligowym. Biorą w nich udział najlepsi barmani czynnie pracujący w zawodzie. Od 2008 Niezależna Liga Barmańska jest obecna w Grand Slam federacji World Flair Association – światowym cyklu największych imprez barmańskich na świecie. Tegoroczne rozgrywki IFL obejmują cztery rozgrywki – trzy eliminacyjne i finał. Dodatkowe informacje są dostępne na stronie www.ifl.com.pl 

Informacje na temat World Flair Association
World Flair Association to stowarzyszenie barmanów powołane do życia w 2007 r. Założycielom przyświecał cel promowania i wspierania różnych krajów w organizowaniu eventów barmańskich poprzez dzielenie się wiedzą zdobytą dzięki dużemu doświadczeniu w branży Horeca. Obecnie WFA jest reprezentowane przez ambasadorów w 60 krajach. Najważniejszym punktem w kalendarzu World Flair Association jest  WFA Grand Slam World Tour – cykl konkursów barmańskich odbywających się na całym świecie. Szczegółowe informacje na temat WFA znajdują się na stronie www.worldflairassociation.com

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.