Krzysztof Koczorowski dla Portalu 24PR.pl – Portal PR - 24PR




Krzysztof Koczorowski dla Portalu 24PR.pl

20.10.2010 Kategoria: Agencje PR, Reklama. Autor: ipis

Do branży wkroczyło nowe Studio Brandingowe KARAT-e. Z jego twórcą – Krzysztofem Koczorowskim (na zdj.)  rozmawiał Maciej Misiąg,  redaktor portalu 24PR.pl. Rozmowa dotyczyła m. in. obszaru działań studia, prowadzonych aktualnie kampanii oraz przyszłości brandingu.

24PR.pl: Kiedy podjął Pan decyzję o założeniu własnego studia brandingowego?

Krzysztof Koczorowski: Od 2005 roku współpracowałem z agencjami reklamowymi jako copywriter i PR Manager. Pomysł na własną firmę pojawił się natomiast kilka miesięcy temu. Postanowiłem wykorzystać niszę, jaką jest kompleksowy, dobrze nastrojony branding. Nazwy będące zlepkiem pierwszych liter imion właścicieli, claim-y, które można podpiąć pod tysiąc innych produktów, czy też nieudolne, nudne logotypy pokazują, że brakuje na rynku kreatywnych, nieszablonowych rozwiązań. Zamierzamy to zmienić!

24PR.pl: W jakim obszarze Studio Brandingowe KARAT-e będzie świadczyć swoje usługi?

Krzysztof Koczorowski: Nasze doświadczenie i posiadane kompetencje wykorzystamy projektując nazwy marek i produktów, kreując hasła reklamowe, a także w procesie tworzenia znaków graficznych. Ponadto zajmiemy się działaniami z wykorzystaniem Social Media, tworząc pozytywny szum wokół marki. Wszystko to oczywiście okraszone dawką dobrego humoru, przy jednoczesnym zachowaniu przejrzystych zasad współpracy z Klientem.

24PR.pl: Kto wchodzi w skład studia? Jakie doświadczenie posiada zespół?

Krzysztof Koczorowski: Jestem na etapie kompletowania zespołu – pełnowymiarowego kolektywu twórczego. Obecnie Studio Brandingowe KARAT-e tworzą dwie osoby, współpracujące na zasadzie projektowej. Równie ważne jak doświadczenie i dobre referencje jest podejście do życia. Chcę zatrudniać profesjonalistów, dla których praca jest pasją i sposobem na życie.

24PR.pl: Czy w przyszłości planowane jest wzmocnienie personalne studia?

Krzysztof Koczorowski: Dynamiczny rozwój wpisany jest w działalność prowadzonej przeze mnie firmy. Jak powiedziałem wcześniej, cały czas kompletuję zespół, szukając osobowości, których wiedza i entuzjazm pozwoli zaoferować Klientom usługi najwyższej jakości.

24PR.pl: Czy studio realizuje już konkretne projekty dla swoich klientów? Jakie są to projekty?

Krzysztof Koczorowski: Na dzień dzisiejszy realizujemy długofalowe kampanie marketingu szeptanego dla dwóch kluczowych Klientów – ogólnopolskiego wydawnictwa oraz producenta materacy. Poza tym zajmujemy się bieżącymi zleceniami kreatywnymi – projektowaniem nazw przedsiębiorstw i wprowadzanych na rynek produktów oraz haseł pozycjonujących. Więcej szczegółów będzie można znaleźć na naszej stronie internetowej – karat-e.pl

24PR.pl: Jak według Pana będzie się rozwijać branża brandingowa w przyszłości? Jak Studio Brandingowe KARAT-e wychodzi naprzeciw najnowszym wymogom stawianym przez rynek?

Krzysztof Koczorowski: Coraz częściej właściciele firm i przedsiębiorstw zdają sobie sprawę z siły, jaką niesie dobrze skrojona marka. Konkurencja na rynku jest coraz silniejsza- nie wystarczy dobry pomysł na biznes. Istotne jest wsparcie działalności zarówno na początku, jak i na każdym kolejnym etapie funkcjonowania firmy. Myślę, że w najbliższym czasie będziemy mieli do czynienia z dynamicznym rozwojem Social Media i sfery mikroblogów. Minimalizacja form, by skutecznie dotrzeć do zabieganego użytkownika. Poza tym staram się nieustannie poszerzać swoją wiedzę. Ukończyłem socjologię, a obecnie studiuję kulturoznawstwo, by swobodnie poruszać się w obszarach marketingu, reklamy i PR-u. Bez zrozumienia człowieka, zasad jego postępowania i funkcjonowania w rzeczywistości społeczno-kulturowej, nie można budować potencjału marki.

Foto: Studio Brandingowe KARAT-e

www.karat-e.pl

Podobne wpisy:

Tagi: , , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.