Molo w Szczecinie już w listopadzie – Portal PR - 24PR




Molo w Szczecinie już w listopadzie

15.10.2010 Kategoria: Handel, NIERUCHOMOŚCI. Autor: admin

Molo w Szczecinie będzie mieć ponad 28 000 m2, ciekawą architekturę, poszerzoną ofertę handlową i usługową. Już w listopadzie br. swoje punkty sprzedaży otworzą w nim m.in. H&M, Cubus, New Yorker, Cropp Town, House, i Reserved. Centrum Handlowe Molo to nowa nazwa kończącego rozbudowę szczecińskiego Centrum Handlowego Piast.

Zmiana nazwy centrum jest odzwierciedleniem metamorfozy, jaką przechodzi istniejący od blisko 10 lat obiekt. Molo, jak zapewniają przedstawiciele ING Real Estate Investment Management, reprezentujący właściciela centrum, będzie jednym z najbardziej atrakcyjnych miejsc w Szczecinie pod względem oferty, wygody robienia zakupów i charakteru samego obiektu. Nazwa Molo wpisuje się również w obecny, odnoszący się do wody, branding Szczecina oraz nawiązuje do naturalnego przywiązania mieszkańców miasta do morza.

Centrum Handlowe Molo będzie miało nowe elewacje, wystrój wnętrza i oświetlenie. Szeroki pasaż, więcej miejsc do odpoczynku i nowy układ centrum pozwolą klientom na wygodniejsze robienie zakupów. W trosce o większe bezpieczeństwo odwiedzających, centrum posiadać będzie nowoczesny system kamer oraz lepsze oznaczenia kierunków ruchu i miejsc postojowych na parkingu. Otwarcie nowego centrum nastąpi w drugiej połowie listopada br.

Oferta Centrum Handlowego Molo zostanie poszerzona i zróżnicowana. Wśród nowych sklepów znajdą się m.in. popularne marki odzieżowe H&M, Cubus, New Yorker, Reserved, Cropp Town i House, jak również np. salon Home&You z akcesoriami i tkaninami do dekoracji wnętrz. Ofertę gastronomiczną wzbogaci m.in. Burger King. Za proces komercjalizacji centrum odpowiedzialna jest firma DTZ.

 

W centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców – Media Markt, jedyny w Szczecinie sklep tej marki ze sprzętem RTV i AGD, salon z artykułami wyposażenia
i wykończenia wnętrz Komfort oraz hipermarket spożywczy Carrefour, który zmniejszy swoją powierzchnię o ponad 4 000 m2.

Rozpoczęta w maju br. przebudowa zakończy się w listopadzie i pochłonie ponad 16 mln złotych. Dotychczasowa powierzchnia Centrum – ok. 25 500 m2 zwiększy się do ponad 28 000 m2.

###

Informacje o Centrum Handlowym „Piast”:

Jako jedno z pierwszych kompleksów handlowych w Szczecinie, Centrum Handlowe „Piast” rozpoczęło swoją działalność 22 listopada 2000 roku. Centrum zlokalizowane jest u zbiegu ulic Mieszka I i Milczańskiej, w północno-zachodniej części miasta w sąsiedztwie dwóch dużych osiedli mieszkaniowych: Pomorzany i Gumieńce. Centrum obecnie przechodzi proces rozbudowy.

Dotychczasową powierzchnię ponad 25 000 m2 zajmują głównie trzy duże sklepy: Media Markt (sprzęt RTV i AGD), Carrefour (hipermarket spożywczy) oraz Komfort (artykuły wyposażenia i wykończenia wnętrz). W ciągu roku Centrum Handlowe Piast odwiedza blisko 4 miliony klientów ze Szczecina i okolicznych miejscowości.

W Centrum Handlowym Molo oprócz wyżej wymienionych lokali funkcjonować będzie około 60 sklepów i punktów usługowych należących do znanych sieci krajowych i zagranicznych, bądź lokalnych przedsiębiorców. Klienci będą mieli do dyspozycji wygodny i przestronny parking na ponad 850 samochodów. Powierzchnia centrum wzrośnie do 28 000 m2.

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.chpiast.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.