Natalia Vodianova w nowej reklamie Oriflame – Midnight Pearl – Portal PR - 24PR




Natalia Vodianova w nowej reklamie Oriflame – Midnight Pearl

11.10.2010 Kategoria: Reklama. Autor: admin

11 października br. rozpoczyna się kampania reklamowa nowej wody perfumowanej Oriflame – Midnight Pearl. Twarzą zapachu została supermodelka Natalia Vodianova. Flakon zapachu zaprojektowały światowej sławy projektantki biżuterii –  Marie Cluzel i Stephanie Bascou z House of Baccarat. Kampania obejmuje zarówno prasę, jak    i telewizję.
Kampania przebiega pod hasłem ”Midnight Pearl – pokusa dla Twoich zmysłów”. Jej głównym celem jest zwiększenie sprzedaży nowego zapachu      i upgrade marki poprzez współpracę ze światowej sławy modelką – Natalią Vodianovą, która pojawi się w katalogu i spocie telewizyjnym.

Kampania prasowa obejmuje 12 kobiecych tytułów (Party Życie Gwiazd, Show, Twój Styl, Elle, Glamour, Viva, Pani, InStyle, Avanti, JOY, Świat Kobiety i Claudia). Layout reklamy prasowej przygotowała agencja reklamowa Epoka z Krakowa.

Telewizyjną reklamę będzie można zobaczyć w Polsacie, TVN  i kanałach tematycznych skierowanych do kobiet. Spot został przygotowany przez Folke Film ze Szwecji. Wyreżyserował go Johan Tappert. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Media Group.

Spot telewizyjny nagrano w czeskim zamku Ploskovice. Nagranie 30-sekundowego spotu trwało prawie 3 dni. W produkcji reklamy uczestniczyło blisko 50 osób.

Point of View Sp. z o. o.

Oriflame jest międzynarodową firmą kosmetyczną prowadzącą sprzedaż bezpośrednią. Firma została założona w 1967 roku w Szwecji przez Roberta i Jonasa af Jochnick. Obecnie działa w ponad 60 krajach i prowadzi sprzedaż kosmetyków wyłącznie poprzez konsultantów.

Oriflame jest pionierem w tworzeniu kosmetyków pielęgnacyjnych opartych na składnikach naturalnych. Jedną z naczelnych zasad firmy jest łączenie tego, co najcenniejsze w naturze, z najnowszymi osiągnięciami nauki. Kosmetyki Oriflame nie są testowane na zwierzętach,a ich opakowania można poddać powtórnemu przetworzeniu.

Oriflame Poland Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w kwietniu 1991 roku. Firma ma ponad 200 placówek (oddziały, filie oraz biura regionalne) na terenie całego kraju. W ofercie firmy znajduje się ponad 900 produktów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.