Cisowianka Perlage na wielkim ekranie – Portal PR - 24PR




Cisowianka Perlage na wielkim ekranie

11.11.2010 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

Ruszyła kampania reklamowa Cisowianki Perlage na ekranach Cinema City – największej sieci kinowej w Polsce. Spot prezentowany będzie przez miesiąc przed wybranymi seansami filmowymi. Kampania jest kontynuacją kampanii reklamowej prowadzonej w lipcu i sierpniu w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych.

Pomimo coraz bardziej zaawansowanych systemów kin domowych tradycyjne kino nadal ma szerokie grono swoich zagorzałych fanów. Nic w tym dziwnego – magia wielkiego ekranu i atmosfera samego miejsca sprawia, że odbiór filmów jest zupełnie inny. Dotyczy to nie tylko pełnometrażowych produkcji, ale i spotów reklamowych, których celem coraz częściej jest nie tylko zaprezentowanie produktu, ale i budowanie wyjątkowej atmosfery. Taki jest letni spot Cisowianki, którego emisja na wielkim ekranie daje widzom możliwość nowego spojrzenia i pełniejszego odbioru. Uzupełnieniem pięknych zdjęć jest tutaj muzyka, która dzięki technologii Dolby Surround nabrała głębi i barwy. Jesienna emisja spotu na wielkim ekranie z pewnością przywoła pozytywnych emocje towarzyszące nam podczas wakacji. Kampania ma być także przypomnieniem, że Cisowianka, a w szczególności elegancka Cisowianka Perlage, to woda na każdą porę roku.

Od początku wprowadzenia na rynek – w grudniu 2009 Cisowiance Perlage towarzyszą działania marketingowe podkreślające wyjątkowość tego produktu. Warto wspomnieć chociażby partnerstwo w Roku Chopinowskim i stworzenie na tę okazję specjalnej, zaprojektowanej przez Andrzeja Pągowskiego etykiety z wizerunkiem Chopina, a także kampanię reklamową z udziałem Roberta Makłowicza rozpoczętą już w marcu br. Prezentowany obecnie na ekranach sieci Cinema City spot również odbiega od standardowych filmów reklamujących produkty z tej kategorii. Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, w materiale prezentującym Cisowiankę Perlage odeszły bowiem od racjonalnych argumentów przemawiających za piciem wody na rzecz kampanii o charakterze wizerunkowym. Zamiast odwołań do natury film prezentuje więc uroki wielkomiejskiego życia, nowoczesnych, pewnych siebie ludzi spędzających miło czas w warszawskich kawiarniach. Tak zdecydowane przesunięcie akcentów z argumentacji racjonalnej w stronę czystego wizerunku było możliwe, dzięki wysokiej pozycji marki na rynku, zaufania konsumentów oraz najwyższej jakości produktu – nagrodzonego m.in. prestiżową nagrodą Superior Taste. Okazało się, że takie niestandardowe działania zyskują uznanie konsumentów, a sam spot spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem widzów. Odbiór spotu w jesiennej aurze będzie miał nieco inny wymiar i z pewnością stanie się dobrym pretekstem do przypomnienia sobie atmosfery minionego lata. Polskie Zdroje kampanię reklamową w sieci kin prowadzą po raz pierwszy.

Bardzo ważnym elementem spotu jest muzyka, dlatego też wersja kinowa spotu powstała w technologii Dolby Surround. Efekty kampanii prowadzonej na ekranach sieci poznamy na początku przyszłego roku.
______________________________________________________________________

Kampania reklamowa Cisowianki Perlage trwa już od grudnia 2009, kiedy to produkt wprowadzono na rynek. Pierwszą kreacją były spoty z udziałem Roberta Makłowicza. W telewizji emitowane były także krótkie filmy promujące Cisowiankę Perlage dedykowaną obchodom Roku Chopinowskiego, którego marka jest partnerem. Kampania „Cisowianka Perlage – Lifestyle Water” prowadzona była w okresie letnim w głównych stacjach telewizyjnych. Spot był emitowany w dwóch wersjach lektorskich – z hasłem „Cisowianka Perlage – Lifestyle Water” oraz „Cisowianka Perlage – Życie ma smak”. Podobnie, jak w latach ubiegłych firma nie korzystała z usług agencji reklamowych, a zakup mediów odbywa się bez pośrednictwa domów mediowych.

Tytuł: Kampania reklamowa wody mineralnej Cisowianka
Hasło kampanii: Cisowianka Perlage – Lifestyle Water

Rozpoczęcie: listopad 2010 r.

 

Zakończenie: grudzień 2010r.

Typ medium: sieć kinowa Cinema City

Manager projektu: „Polskie Zdroje Sp. z o.o.” S.K.A.

Copywriter: „Polskie Zdroje Sp. z o.o.” S.K.A.

Studio graficzne: „Polskie Zdroje Sp. z o.o.” S.K.A.

Scenariusz: Polskie Zdroje Sp. z o.o.” S.K.A.

Reżyseria: Grzegorz Kuczeriszka

Zdjęcia: Grzegorz Kuczeriszka

Montaż: The Chimney Pot

Muzyka: Tytuł: Paroles, Paroles, Muzyka i słowa: M.Chiosso/G.Ferrio/G.Del Re

Organizacja planu: Tyrka Studio

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.