Czy społeczności internetowe zmienią oblicze handlu w Internecie? – Portal PR - 24PR




Czy społeczności internetowe zmienią oblicze handlu w Internecie?

24.11.2010 Kategoria: INTERNET, konferencje. Autor: biuro prasowe

Katowice to szóste miasto, do którego przyjeżdza idea ShopCampu czyli nieformalnych, otwartych spotkań twórców branży e-commerce. To czym wyróżnia się ShopCamp na tle tradycyjnych konferencji to zdecydowanie interaktywny charakter.

Każdy może wyrazić swoje zdanie i choć organizator (Fundacja Polak 2.0) zapewnia ciekawą agendę to dyskusje dość często zacierają jasny podział na prelegentów i słuchaczy.

W Katowicach będziemy debatowali na temat przyszłości e-commerce. Nie tej dość abstrakcyjnej i na ten moment dość kosztochłonnej, ale tej z którą można eksperymentować już teraz. Sklepy na Facebooku, wykorzystanie danych pochodzących z sieci społecznościowych, wykorzystanie wiedzy na temat produktów kupionych przez znajomych to nowe pomysły na aktywizację sprzedaży, które będą eksplorowane przez kolejne lata.

Z drugiej strony wiele innowacji czeka nas w obszarze logistyki, np. wysyłki, platform sprzedażowych i o tym także będzie na ShopCampie.

Niewątpliwą atrakcją ma być premierowa odsłona nowego projektu Wojtka Kyciaka, znanego blogera e-commerce i autora książki „Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy”. Projekt ma wykorzystywać video.

ShopCamp odbędzie się w sobotę, 27. listopada, w klubie OKO MIASTA w Katowicach. Start 12:00. Wymagana bezpłatna rejestracja.

Agenda spotkania znajduje się na stronie http://shopcamp.pl

Mecenasem cyklu ShopCamp w sezonie 2010/2011 jest serwis Przelewy24.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.