Czy strategię firmy można wdrażać skuteczniej? – Portal PR - 24PR




Czy strategię firmy można wdrażać skuteczniej?

17.11.2010 Kategoria: Nauka. Autor: biuro prasowe

Zarządzanie projektami, portfelami projektów oraz ryzykiem to kluczowe aspekty nowego programu uruchomionego przez ICAN Institute, wydawcę polskiej edycji magazynu dla kadry managerskiej – Harvard Business Review, oraz TenStep Polska. Advanced Project Management Academy™ dedykowany jest kadrze zarządzającej, managerom ds. rozwoju biznesów, produktów oraz poszczególnych linii biznesowych. Ma za zadanie skuteczniejsze wdrażanie zamierzeń strategicznych każdej firmy.
Ok. 60% projektów kończy się z blisko dwukrotnym przekroczeniem budżetu, wynika z analizy autorów prestiżowego magazynu PMNetwork, wydawanego przez Project Management Institute. Mniej więcej tyle samo osiąga swoje cele ze znacznym przekroczeniem planowanej daty końca, jeśli w ogóle je osiąga. Jak radzić sobie z budową strategii, jak przekształcić strategię w dobrze zdefiniowane projekty, jak zwiększać efektywność zespołów zadaniowych oraz pozyskiwać zwolenników projektu uczy najnowszy program edukacyjny wdrożony przez ICAN Institute we współpracy z TenStep Polska  – Advanced Project Management Academy™ (APMA).

-Zarządzanie projektami jest wpisane w cykl życia każdej organizacji. Niezależnie, czy jest to wdrożenie nowego narzędzia IT, obniżenie kosztów działalności, poprawa rentowności czy zmiana wizerunku marki, o sukcesie przesądza dobra strategia działań. Dla wszystkich, którzy z uwagi na codzienne obowiązki muszą nieustannie podnosić swoje kwalifikacje managerskie i przywódcze, uruchomiliśmy platformę najnowszej wiedzy biznesowej. Jest to unikalne połączenie kompetencji w opracowaniu i realizacji strategii wykładowców ICAN Institute z doświadczeniem TenStep Polska w realizacji projektów w blisko 100 krajach. – powiedział Arkadiusz Hajduk, wiceprezes ds. Corporate Learning ICAN Institute.

Program APMA przewiduje 7 dwudniowych sesji dotykających takich tematów jak m.in.: nowe narzędzia diagnozy sytuacji strategicznej, konkurowanie na podstawie zróżnicowania, godzenie sprzecznych oczekiwań względem projektu czy różnice między przywództwem a zarządzaniem. Został opracowany na podstawie studiów przypadku z całego świata dopasowanych do realiów polskiego rynku. Uzupełnieniem cyklicznych spotkań z wykładowcami są indywidualne konsultacje przedstawicieli TenStep Polska oraz wykładowców ICAN Institute, a także narzędzia e-learningu, m.in.  programy porządkujące wiedzę czy wykłady najwybitniejszych profesorów Harvard Business School i Stanford Business School.

Program rozwoju umiejętności managerskich – APMA uzupełnił platformę edukacyjną ICAN Institute, w skład której wchodziły do tej pory:

First-Time Manager™
Program przeznaczony dla menedżerów, którzy niedawno objęli stanowisko kierownicze lub są do tego przygotowywani. First-Time Manager™ w kompleksowy sposób przygotowuje uczestników kursu do pełnienia tej roli.

Management™
Roczny program adresowany do menedżerów wysokiego i średniego szczebla, często przygotowywanych do awansu. Pozwala uczestnikom na zapoznanie się z różnymi perspektywami funkcjonowania organizacji: strategią, przywództwem, finansami, sprzedażą, marketingiem, obsługą klienta, HR, zarządzaniem projektami.

Akademia Strategicznego Przywództwa™
Roczny program, adresowany do kadr menedżerskich najwyższego szczebla. Pośród jego uczestników znajduje się wielu członków zarządów, dyrektorów generalnych oraz właścicieli firm. Poświęcony jest przede wszystkim aspektom tworzenia zwycięskich strategii, przywództwu oraz budowaniu proefektywnościowej kultury organizacji.

Źródło: Euro RSCG Sensors

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.