Firma w Internecie? To łatwiejsze niż myślisz – Portal PR - 24PR




Firma w Internecie? To łatwiejsze niż myślisz

24.11.2010 Kategoria: INTERNET. Autor: biuro prasowe

Internet stał się jednym z najważniejszych narzędzi w codziennym funkcjonowaniu firm. Tymczasem ponad 40% polskich przedsiębiorców nie posiada strony WWW. Problem dotyczy głównie sektora MSP. Sytuację ma zmienić akcja Internetowa Rewolucja, której celem jest aktywizacja firm do biznesowej obecności w sieci. Drugie z cyklu spotkań szkoleniowo-edukacyjnych odbyło się 23 listopada br. w Krakowie.
Polscy przedsiębiorcy, zwłaszcza ci najmniejsi, działający lokalnie, wciąż nie doceniają możliwości jakie niesie ze sobą Internet. Właściciele firm najczęściej obawiają się dużych kosztów związanych z obecnością w sieci oraz braku wiedzy i kompetencji w tym zakresie. Potwierdzają to badania Millward Brown SMG/KRC. Wszystkie bariery można jednak łatwo pokonać. W ramach akcji Internetowa Rewolucja, firmy Google, home.pl oraz PKPP Lewiatan przygotowały bezpłatny pakiet rozwiązań umożliwiających łatwy start i działalność firm w wirtualnym świecie.

Internetowa Rewolucja
Internetowa Rewolucja cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. W pierwszym roku funkcjonowania w akcji udział wzięło ponad 29 tysięcy firm. W Małopolsce dotychczas zdecydowało się na to ponad 2,5 tys. przedsiębiorców.

Dzień Internetowej Rewolucji zorganizowany na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie zgromadził blisko 1600 uczestników. – “Cieszymy się, że Internetowa Rewolucja zyskuje coraz większą popularność wśród osób zainteresowanych biznesową obecnością w sieci. Pokazuje to, jak duże jest zapotrzebowanie wśród polskich przedsiębiorców na inicjatywy ułatwiające rozwijanie własnej działalności w Internecie. Mamy nadzieję, że przygotowany przez nas pakiet rozwiązań przekona uczestników, że obecność firmy w wirtualnym świecie nie musi wiązać się z dużymi nakładami pracy oraz środków finansowych” – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl.

Dzięki Internetowej Rewolucji każdy z uczestników w kilku prostych krokach może bezpłatnie wprowadzić swoją firmę do globalnej sieci, pozwalającej nawiązywać nowe kontakty biznesowe, zdobywać klientów i promować swoją działalność.

Miejsca Google
Pierwszą z sugerowanych czynności w akcji Internetowa Rewolucja jest dodanie firmy do serwisu lokalizacyjnego Miejsca Google. Umożliwia on klientom, zwłaszcza tym, którzy szukają określonych produktów, bądź usług w swojej okolicy szybkie odnalezienie właściwej firmy.

Strona internetowa
Następny krok to własny adres WWW. Kompleksowe rozwiązania przygotowała firma home.pl. Użytkownik w jednym miejscu może zarejestrować domenę oraz otrzymać miejsce na serwerze, na którym przechowywana będzie jego strona internetowa. Bardzo ważnym elementem pakietu promocyjnego home.pl jest kreator stron internetowych, który w wygodny sposób pozwala budować witryny w sieci, nawet początkującym internautom. Całości dopełnia możliwość uruchomienia firmowych adresów e-mail. Jeżeli w trakcie korzystania z usług home.pl pojawią się jakiekolwiek wątpliwości użytkownik może korzystać profesjonalnej pomocy Biura Obsługi Klienta czynnego 24 godziny na dobę, na każdym etapie.

Promocja
Ostatnią bonifikatą oferowaną uczestnikom Internetowej Rewolucji jest kupon na realizacje pierwszej kampanii reklamowej w systemie Google AdWords. Dzięki temu można rozpocząć promowanie własnej strony i przyciągnąć zainteresowanie użytkowników.

Edukacja
Poza zdobyciem narzędzi Internetowa Rewolucja to również okazja do spotkań z ekspertami oraz wymiany doświadczeń i nawiązania nowych interesujących kontaktów biznesowych. Każde ze spotkań oferuje kilka bloków tematycznych adresowanych do różnych grup odbiorców. Dzięki temu, każdy z uczestników może zdobyć wiedzę, niezbędną z punktu widzenia jego działalności.

Źródło: home.pl

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.