Pełka Creatives i Pełka PR rozwija część konsultingową – Portal PR - 24PR




Pełka Creatives i Pełka PR rozwija część konsultingową

23.11.2010 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja Pełka Creatives i Pełka PR rozwija część konsultingową agencji o usługi z zakresu doradztwa strategicznego. Szefem nowego działu, i zarazem dyrektorem operacyjnym, został Radosław Rogacki.

Uznaliśmy, że obrany kierunek działania jest oczywistym krokiem w rozwoju takiej firmy. Klienci coraz częściej szukają firm, które oferują usługi nie tyko w zakresie marketingu i PR ale również strategii. Budowę strategii rozpoczyna się coraz częściej od marketingu. Łączymy te trzy obszary, aby oferować zintegrowane usługi dla klientów – mówi Radosław Rogacki.  

Radosław Rogacki posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży doradztwa strategicznego na różnych rynkach europejskich m.in. w Roland Berger i PriceWaterhouseCoopers. Specjalizuje się w tematyce strategii korporacyjnych, sprzedażowych oraz marketingowych. Współpracował z firmami takimi jak PKN Orlen, BP, Luxmed, Kompania Piwowarska, Total oraz Syntos. Jest absolwentem Uniwersytetu Europejskiego we Frankfurcie nad Odrą oraz studiów MBA przy Warszawskiej Szkole Biznesu.

Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie http://www.epcreatives.pl/pl/aktualnosci.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.