Red8 po raz kolejny dla Fortuny – Portal PR - 24PR




Red8 po raz kolejny dla Fortuny

18.11.2010 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

Dziś startuje nowa kampania Fortuny (Agros Nova) promująca nowy sok – Zielony Grejpfrut Sweetie 100%.
15-sekundowy spot, będący kontynuacją ale i rozwinięciem platformy, gdzie główną rolę grają 100% owoce, przygotowała Agencja Red8. Podobnie jak w emitowanym już w tym roku spocie wizerunkowym, tak i tym razem bohaterami są prawdziwe, wielkiego formatu gwiazdy. W nowym spocie produktowym w głównej roli wystąpił Zielony Grejpfrut Sweetie, który charakteryzuje się słodkim smakiem w porównaniu z czerwonym lub białym grejpfrutem.

„Chcieliśmy pokazać wyjątkowość naszego nowego soku. Zielony Grejpfrut Sweetie  to słodka odmiana grejpfruta powstała z połączenia grejpfruta z pomelo. Dlatego nasz nowy sok 100% ma wyjątkowo słodki smak, a jak zwykle jest bez dosypywania cukru” – zaznacza Sylwia Kocon, Dyrektor Kategorii SNNN w Agros Nova.
 
Jest to kontynuacja kampanii bazującej na testimonialach owoców, które opowiadają o swoim gwiazdorskim życiu.

Celem kampanii jest dalsze komunikacyjne wzmacnianie percepcji jakości produktów Fortuny oraz dostarczanie argumentów zakupowych istotnych z punktów widzenia konsumentów (100% najlepszych owoców, smak, jakość, brak cukru).

Spot emitowany będzie w telewizji. Media zaplanował i kupił MediaCom.

STOPKA INFORMACYJNA

Cel kampanii:                                     Kampania produktowa

Klient:                                                  Agros Nova

Przedstawiciel Klienta:                          Sylwia Kocon, Monika Barańska, Marcin Filipiak, Aleksandra Nowak

Agencja:                                            Red8

Przedstawiciel Agencji:                        Agnieszka Palmowska, Michał Leszczyński,

Kreacja:                                              Maciek Marasek, Aliaksandr Kanavalau

Media:                                                 telewizja

Czas trwania:                                      od 18 listopada 2010 r.

FORTUNA należy do najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawanych marek soków na polskim rynku. Istnieje od 1991 r. Jej właścicielem jest firma AGROS NOVA., wiodący producent żywności, największy przetwórca owoców i warzyw w Polsce. Spółka dynamicznie rozwija się w oparciu o trzy biznesowe filary: soków, nektarów i napojów niegazowanych, przetworów owocowo-warzywnych oraz potraw gotowych. Firma na podium (tzn. zajmuje I, II lub III miejsce), jeśli chodzi o udziały rynkowe w każdym z tych segmentów. Do Agros Nova należą znane marki: ŁOWICZ, FORTUNA, GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DRWITT, KAROTKA, KRAKUS, KOTLIN, ELBRO. 

Kampanie Fortuny zrealizowane przez Agencję Red8 zostały nagrodzone dwa razy z rzędu (w 2010 i 2009 r.) srebrnymi statuetkami Effie.

    www.agrosnova.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.