Rusza kulturataniej.pl – kulturalne okazje miast – Portal PR - 24PR




Rusza kulturataniej.pl – kulturalne okazje miast

24.11.2010 Kategoria: STARTUP. Autor: admin

Od 22 listopada działa kulturataniej.pl –  pierwszy w Polsce serwis poświęcony promocji oraz wspieraniu sprzedaży  usług związanych wyłącznie z kulturą, sztuką i rozrywką. Celem serwisu jest informowanie o wydarzeniach kulturalnych, a także umożliwienie spróbowania ich w dobrej cenie.

Serwis kulturataniej.pl łączy w sobie mechanizmy zakupów internetowych z działaniami promocyjnymi. Podział na miasta oraz kategorie: teatr, kino, wystawy, koncerty, klub i pozostałe wydarzenia artystyczne określa precyzyjnie preferencje odbiorców serwisu. W odróżnieniu od serwisów zakupów grupowych kulturataniej.pl proponuje usługodawcom nie 1 ale aż 4 narzędzia promujące oraz wspierające sprzedaż ich usług. Są nimi: oferta na dziś, rabaty, patronaty oraz konkursy.

Usługodawcy mogą skorzystać z oferty na dziś, które dzięki promocyjnej cenie ze zniżką, co najmniej 50%, potrafią przyciągnąć nowych klientów. Dzięki tej formie promocji usługodawca nie tylko nie musi za nią płacić, ale również pozyskuje nowych klientów i promuje się wśród tysięcy osób odwiedzających serwis. Oferta na dziś to także świetny sposób dla użytkowników serwisu na odwiedzenie i poznanie nowych miejsc w swoim mieście.

Poza ofertą na dziś, która jest podobna do tych widzianych w serwisach zakupów grupowych, kulturataniej.pl proponuje również inną formę promocji, jaką jest Rabat. Kupony rabatowe można wydrukować zupełnie za darmo. Rabaty zgodnie z umieszczoną na nich informacją pozwalają na zakup w określonym czasie określonej usługi wraz z udzieloną zniżką od 20% do 40%. Dla usługodawców jest to forma płatnej reklamy internetowej, która jednak pozwala im zmierzyć efektywność promocji poprzez monitorowanie ilości osób przychodzących z wydrukowanym kuponem rabatowym.

Wszystkie ciekawe wydarzenia kulturalno-rozrywkowe, książkowe i muzyczne nowości mogą również liczyć na współpracę patronacką z serwisem. Serwis chce informować o wszystkim co warte zobaczenia. Poprzez swoją stronę oraz social media informacja o objętych patronatem wydarzeniach będzie docierała do tysięcy internautów.

Dla wszystkich klientów, niezależnych artystów oraz wydawnictw książkowych i wytwórni muzycznych serwis przygotował możliwość sponsorowania konkursów. Konkursy to kolejna forma efektywnej i ciekawej promocji poprzez swoje produkty czy usługi.

Serwis kulturataniej.pl kładzie nacisk na promocję swoich Klientów i wsparcie sprzedaży ich usług. „Naszym celem jest promocja i szerzenie oferty kulturalnej w miastach całej Polski oraz  zachęcenie ludzi do spędzania wolnego czasu w teatrze, kinie, operze, filharmonii pokazując im sztukę wysoką w przystępnej cenie. Poprzez oferty i rabaty mamy na celu przyciągnięcie do usługodawcy klienta, który inaczej by się nie zdecydował skorzystać z jego usługi. Co więcej ludzie często nie wiedzą o istnieniu w swoim mieście wielu usług związanych z kulturą sztuką i rozrywką. Z pomocą kulturataniej.pl chcemy to zmienić wychodząc do nich z cennymi informacjami i oferując im możliwość spróbowania usług w niższej cenie aby przekonali się do korzystania z kulturalnych dóbr swojego miasta.” – mówią założyciele serwisu kulturataniej.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.