Specjaliści SEO spotkają się na Search Marketing Week – Portal PR - 24PR




Specjaliści SEO spotkają się na Search Marketing Week

20.11.2010 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: biuro prasowe

Podczas drugiej edycji tygodniowego eventu z emarketingu zintegrowanego Search Marketing Week przeprowadzone zostaną dwa intensywne szkolenia z SEO i pozycjonowania stron internetowych w Google.

Pierwszy warsztat, adresowany do osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z SEO, ruszy 24 listopada. Natomiast dzień później, 25 listopada, organizatorzy zapraszają na szkolenie dla profesjonalistów i osób zajmujących się SEO zawodowo.  W obu przypadkach wiedzę z zakresu pozycjonowania stron przekazywać będą wyłącznie wieloletni praktycy, podpierając ją realnymi przykładami.

24 listopada – Szkolenie SEO i pozycjonowanie

Podczas pierwszego szkolenia z SEO i pozycjonowania omówione zostanie ponad 100 czynników mających wpływ na pozycje witryny w wynikach wyszukiwania. Eksperci rozłożą na części pierwsze algorytm Page Rank i powiedzą, jak zdobywać wartościowe linki, które będą budowały pozycję serwisu.

Przedstawione zostaną także etyczne i nieetyczne techniki pozycjonowania oraz prognozy dotyczące dalszego rozwoju SEO. Podczas całodziennego szkolenia aż 90 minut zarezerwowano na pytania od uczestników. Organizatorzy warsztatu gwarantują, że żadne z pytań nie pozostanie bez odpowiedzi.

25 listopada – Szkolenie SEO dla profesjonalistów

Wersja SEO Professional oparta jest o 10 szczegółowych Case Study projektów SEO realizowanych w Google.pl. Warty podkreślenia jest też fakt, że wśród prelegentów znajdzie się aż pięciu czołowych polskich specjalistów SEO!

To jedyne z dziewięciu szkoleń podczas Search Marketing Week, na którym nie będzie szczegółowej agendy spotkania.  Formuła szkolenia SEO Professional będzie bardziej przypominała interaktywny warsztat połączony z dyskusją z uczestnikami. – Podczas szkolenia SEO Professional każdy case study jest omawiany a nie wykładany. Zakładamy, że osoby obecne na sali wniosą sporo także swojego know-how, a rozmowy i wymiany poglądów wzbogacą i rozszerzą wiedzę – mówi Cezary Lech z firmy MaxROY.com, jeden z organizatorów i prelegentów Search Marketing Week.

Praktycznie całe szkolenie SEO Professional jest zbudowane na bazie doświadczeń, studiów przypadków i dotychczas realizowanych projektów. Prelegenci nie będą się skupiać na technicznych drobiazgach, zakładając, że uczestnicy szkolenia SEO Professional na temat SEO wiedzą już całkiem sporo.

Firma MaxROY.com w ciągu ostatnich dwóch lat przeszkoliła ponad 1200 osób z zakresu marketingu internetowego. Ponadto zespół MaxROY.com wydał nakładem wydawnictwa Axel Springer książkę „Twój Biznes w Internecie. Podręcznik e-Marketingu”. Search Marketing Week to kolejny projekt realizowany przez poznańską spółkę, która staje się pionierem w rozwiązaniach z zakresuSearch Marketing Consulting.

Szczegółowe informacje na temat szkoleń SEO oraz pozostałych 7 warsztatów można znaleźć na stronie http://searchmarketingweek.com/. Tydzień intensywnych szkoleń z marketingu internetowego rusza już w najbliższy poniedziałek w Warszawie, 22 listopada i potrwa do piątku, 26 listopada. Warsztaty odbywać się będą w warszawskim biurowcu Rondo One przy Rondzie ONZ.

Terminy innych szkoleń z emarketingu zintegrowanego:

22.11 – Google Adwords – szkolenie podstawowe

22.11 – Szkolenie z Email Marketingu

23.11 – Google Adwords dla zaawansowanych

23.11 – Promocja i prowadzenie sklepów internetowych

24.11 – Szkolenie z Usability

26.11 – Szkolenie z Google Analytics

26.11 – Social Media i Facebook Marketing

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.