Voice Contact Center razem z Onet.pl – Portal PR - 24PR




Voice Contact Center razem z Onet.pl

15.11.2010 Kategoria: Systemy IT. Autor: admin

Voice Contact Center realizuje projekt dla największego i najpopularniejszego multimedium w Polsce – Grupy Onet. Usługa polega na telefonicznym wsparciu rekrutacji osób odpowiedzialnych za promocję do Akademii Onetu – serii stu szkoleń poświęconych marketingowi internetowemu, które są organizowane w całej Polsce. Konsultanci Voice Contact Center właśnie kończyą kolejny etap obejmujący przedsiębiorców z Białegostoku i Lublina. Do tej pory kontaktowali się z firmami w Gorzowie Wlkp. i Olsztynie. Wyniki są na tyle obiecujące, że projekt będzie kontynuowany w kolejnych miastach, m.in. w Warszawie.

Konsultanci Voice Contact Center podczas pierwszej rozmowy telefonicznej identyfikują osoby docelowe, przedstawiają im informację na temat Akademii Onetu i zapraszają do wzięcia udziału. Jeśli osoby odpowiedzialne za promocję wykazywały niezdecydowanie, Konsultanci przesyłali informację e-mailem i  po jakimś czasie prowadzili follow-up.

Projekt Akademia Onetu ma na celu podniesienie jakości prowadzonych działań marketingowych firm sektora małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw w latach 2009-2011. Dodatkowo uruchomione zostanie indywidualne doradztwo biznesowe dla najlepszych uczestników szkoleń. Projekt jest dofinansowywany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Więcej na www.akademia.onet.pl oraz www.voicecc.pl .

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.