Zawsze WPROST – rusza kampania tygodnika – Portal PR - 24PR




Zawsze WPROST – rusza kampania tygodnika

03.11.2010 Kategoria: Kampania, Reklama. Autor: ipis

Zawsze WPROST – to hasło rozpoczynającej się kampanii tygodnika WPROST. Kampania rozpoczyna się 3 listopada i potrwa 6 tygodni.

Kampania wykorzystuje motyw najnowszych okładek tygodnika oraz cytaty rozmówców WPROST. Celem kampanii jest pokazanie zmian, jakim przez ostatnie miesiące podlegał tygodnik WPROST pod nowym kierownictwem.

Layouty promujące tygodnik WPROST będą się pojawiały m.in. na łamach „Rzeczpospolitej”, „Dziennika Gazety Prawnej” oraz „Polski The Times” od 3 listopada. Także 3 listopada ruszy kampania internetowa na największych portalach, m. in. Onet.pl i Interia.pl oraz w serwisach należących do PMPG SA, a także w MySpace. Spoty radiowe będzie można usłyszeć na początku przyszłego tygodnia w Radiu Zet, RMF FM i Radiu PIN, przewidziana jest również kampania na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

Tygodnik WPROST będzie również promowany w kinach sieci Multikino i Cinema City. Spoty będą również wyświetlane na ekranach LCD w sieciach McDonald’s TV i Deutsche Banku TV. W kilku lokalizacjach staną również airwalle reklamujące WPROST.

To druga kampania promująca nowy WPROST. Poprzednia, na przełomie czerwca i lipca, była kampanią prasowo-internetową. Prowadzona pod hasłem „Zmieniamy WPROST” skupiała się na przedstawieniu zmian w tygodniku, które nastąpiły po zmianie kierownictwa redakcji.

Od maja 2010 redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Pod nowym kierownictwem WPROST ponownie jest jednym z najczęściej cytowanych mediów w Polsce. We wrześniu 2010 r. WPROST ponownie było najczęściej cytowanym tygodnikiem zarówno w rankingu przygotowanym przez Newton Media, jak i w raporcie Instytutu Monitorowania Mediów. Jednocześnie od czerwca systematycznie rośnie sprzedaż tygodnika. We wrześniu 2010 r. średnia sprzedaż WPROST przekroczyła 117 tys. egz. (wzrost o 55 proc. od maja 2010 r.).

Źródło: WPROST

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.