Marka LUKSJA zajęła pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej” w kategorii Kosmetyki i Higiena. Ranking ma na celu wyłonienie liderów w ocenie polskich konsumentów.
Badania marek prowadzone przez „Rzeczpospolitą” to pierwszy w Polsce ranking marek oparty na kryteriach finansowych. Specjaliści dokonują przeglądu największych i najsilniejszych marek zbudowanych na polskim rynku i analizują, jak konsumenci odbierają je i oceniają. Są to marki doceniane i lubiane przez polskich konsumentów, odznaczające się dynamicznym rozwojem i znajomością rynku.
Ranking weryfikuje poziom rozpoznawalności, prestiżu i lojalności klientów oraz pozycjonuje wpływ tych zjawisk na wartość marki.
Pierwsze miejsce dla LUKSJI w kategorii kosmetyki i higiena jest cennym wyróżnieniem, potwierdzającym wysoką pozycję tej marki w ocenach konsumentów, co przekłada się na jej wartość rynkową. Popularne produkty LUKSJA są chętnie kupowane i cieszą się ogromnym powodzeniem zarówno nowych, jak i stałych, lojalnych konsumentów, którzy od lat są wierni tej marce. Luksja jest liderem rynkowym pod względem udziałów wolumenowych na rynku mydeł w płynie i liderem rynkowym w segmencie mydeł w kostce w Polsce. Marka ta stale wzmacnia również pozycję w segmencie żeli pod prysznic i jest obecna we wszystkich kategoriach środków do mycia i higieny ciała.
Zdobyta w rankingu wysoka lokata LUKSJI daje pewność, że przyjęta przez firmę PZ Cussons Polska S.A strategia sprzedaży jest efektywna i gwarantuje wysoki zwrot z inwestycji w markę. Działania promocyjne marki obejmują regularne kampanie w prasie i w telewizji oraz działania PR. Wiosną br. marka Luksja sponsorowała 11 edycję programu „Taniec z Gwiazdami” emitowanego przez telewizję TVN. Obecność w jednej z najbardziej popularnych produkcji telewizyjnych, przełożyła się na wzrost zainteresowania marką, co znacząco podniosło sprzedaż wszystkich produktów marki Luksja. Te działania wzmocniły wyniki świadomościowe i wizerunkowe wśród grupy odbiorców Luksji. Obecnie trwa intensywna kampania telewizyjna marki Luksja, która zakończy się w połowie grudnia br. Nagroda w rankingu Rzeczpospolitej świadczy również o nowoczesności i innowacyjności marki, która spełnia oczekiwania konsumentów i dopasowuje się do aktualnych trendów i potrzeb rynkowych.
Bogata oferta Luksji, zawierająca zarówno produkty kremowe, owocowe jak i hipoalergiczne, obejmuje 5 kategorii:
– żele pod prysznic, płyny do kąpieli oraz mydła w kostce i w płynie Luksja Creamy
– hipoalergiczne żele pod prysznic oraz mydła w kostce Luksja SkinKind
– owocowa seria mydeł w płynie oraz mydeł w kostce
– linia energetyzujących żeli pod prysznic
– linia peelingujacych żeli pod prysznic
Luksja to marka dla każdej Polki. Kosmetyki Luksji zapewniają skórze odpowiednią pielęgnację oraz radość z użycia i delikatny zapach, który sprawi przyjemność każdej kobiecie. Moc ukryta w składnikach Luksji doda jej energii na każdy dzień i zapewni skórze gładkość i blask.