Rusza III edycja konkursu Polish National Sales Awards Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010 – Portal PR - 24PR




Rusza III edycja konkursu Polish National Sales Awards Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010

02.12.2010 Kategoria: Konkursy. Autor: biuro prasowe

1 grudnia 2010 roku uroczyście ruszyła III edycja konkursu Polish National Sales Awards (PNSA) Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010. PNSA to pierwszy w Polsce konkurs dla profesjonalnych sprzedawców, działający na rzecz rozwijania i budowania profesjonalnych praktyk sprzedażowych. Tegoroczne wydarzenie zostało ponownie objęte honorowym patronatem Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka.

W konkursie mogą brać udział zarówno przedstawiciele działów sprzedaży, menedżerowie, zespoły sprzedażowe, jak i trenerzy zajmujący się tą tematyką w codziennej pracy zawodowej. W tym roku uczestnicy będą rywalizować w 9 kategoriach: Menedżer Sprzedaży Roku, Zespół Sprzedaży Roku, Trener Sprzedaży Roku, Sprzedawca Roku, Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Sprzedawca Roku – Sprzedaż Bezpośrednia, Menedżer ds. obsługi klienta, Menedżer branży MLM oraz Lider samorządowy.

Nowością w tegorocznej edycji są comiesięczne szkolenia w zakresie etyki sprzedaży organizowane przez PNSA. – Sprzedaż jest cennym narzędziem wspierającym rozwój gospodarki danego kraju, zaś etyczna i profesjonalna sprzedaż – jednym z wyznaczników dojrzałości rynku – mówi Elżbieta Pełka, pomysłodawca oraz prezes zarządu PNSA. – Oprócz szkoleń zamierzamy też aktywnie działać w portalach społecznościowych, takich jak Facebook i LinkedIn. Stanowią one doskonały kanał komunikacji ze sprzedawcami, ale też – z konsumentami – dodaje.

O innowacjach w działalności PNSA poinformowano podczas konferencji prasowej inaugurującej III edycję konkursu. Podczas spotkania w PKPP Lewiatan uczestnicy mogli również zapoznać się z wynikami badania przeprowadzonego przez magazyn THINKTANK dotyczącego grup konsumenckich w obszarze sprzedaży.

Konsumenci stają się coraz bardziej rozwarstwieni i tworzą coraz więcej niewielkich, ale wpływowych grup np. dogadzający sobie seniorzy, małomiasteczkowi smakosze lub zbieracze wrażeń. Na tych mikrogrupach sprzedawcy uczą się nowych sposobów docierania do zmieniającego się nabywcy. Zrozumienie ich motywacji pozwala dostosować sposoby sprzedaży, która czyni handel bardziej efektywnym. O tym, co determinuje skuteczną komunikację sprzedażową, możemy przeczytać w badaniu THINKTANK i PNSA „Nowe technologie a komunikacje i relacje w sprzedaży”.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pnsa.pl.

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.