Bosch wyrusza w Polskę – wkrótce rozpoczęcie wielkiego roadshow zmywarek – Portal PR - 24PR




Bosch wyrusza w Polskę – wkrótce rozpoczęcie wielkiego roadshow zmywarek

25.01.2011 Kategoria: Reklama. Autor: admin

„Pobij rekord świata w swojej kuchni. Poznaj wyjątkowo skuteczne i oszczędne zmywarki marki Bosch” – pod takim hasłem 28.01 w Krakowie rozpocznie się wielki roadshow marki Bosch. Na trasie specjalnej ciężarówki, która w swym wnętrzu kryje prawdziwe laboratorium zmywania, znajdzie się dziesięć miast położonych na terenie całego kraju.

Supernowoczesne modele zmywarek do naczyń marki Bosch są najbardziej oszczędne na świecie, i to zarówno jeżeli chodzi o zużycie energii elektrycznej (nawet do 0,73 kWh w programie referencyjnym), jak i pobieraną ilość wody (wybrane modele potrzebują tylko 6,5 l na umycie 13 kompletów naczyń). Ponadto urządzenia te pracują niemal bezszelestnie (w przypadku technologii Super Silence Plus jest to zaledwie 38 dB). Aby pokazać Polakom konkretne korzyści, jakie gospodarstwa domowe mogą uzyskać dzięki zastosowaniu tych innowacyjnych urządzeń, drużyna marki Bosch postanowiła wyruszyć w teren na pokładzie specjalnego trucka.

Dla gości pokazów przygotowano mnóstwo atrakcji. Rozkładane wnętrze ciężarówki podzielono na specjalne strefy, w których zwiedzający będzie mógł osobiście doświadczyć wszystkich zalet zmywarek. Ponieważ Bosch jest liderem rynku AGD w zakresie innowacji, rewolucyjnych rozwiązań technicznych nie zabraknie również na pokładzie samego trucka. Warto więc wspomnieć o  interaktywnej, hologramowej prezentacji zmywarek w 3D, specjalnej kabinie dźwięku, która unaoczni zwiedzającym poziom wyciszenia nowoczesnych modeli, czy wreszcie realistycznej symulacji oszczędności wody i energii. Fachowych informacji udzielą natomiast wykwalifikowani szkoleniowcy marki Bosch.

Imprezom będzie towarzyszyła intensywna promocja, która obejmie:

– kampanię radiową w miastach, w których zagości roadshow (w sumie 354 spoty na antenie wybranych lokalnych rozgłośni m.in. Radia Eska, RMF Maxxx i Radia Złote Przeboje)

– reklamy mobilne w okolicy miejsca eventu

– hostessy z zaproszeniami w centrach handlowych i na parkingach

– spoty radiowe w centrach handlowych.

Rodshow organizowany jest przy współpracy agencji Jet. Zakupem mediów zajęła się agencja Mediacom.

Oprócz grodu Kraka na trasie imprezy znajdą się następujące miasta: Czeladź, Częstochowa, Radom, Rzeszów, Lublin, Warszawa (dwukrotnie), Łódź oraz Toruń. Zakończenie akcji nastąpi w Poznaniu (5-6.03).

W 2011 r. grupa Bosch obchodzi jubileusz 125-lecia istnienia, zaś od ponad 75 lat nazwa Bosch jest synonimem najwyższego poziomu technologii, jakości i niezawodności także w zakresie sprzętu gospodarstwa domowego. Już założyciel firmy – Robert Bosch, kierował się w swym życiu obowiązującą do dziś zasadą „Wolę stracić pieniądze niż Wasze zaufanie.“ Tradycja ta wciąż zobowiązuje i motywuje przedsiębiorstwo do dalszych wysiłków: Bosch jest liderem na polskim i europejskim rynku sprzętu gospodarstwa domowego, zaś urządzenia AGD z logo Bosch są dostępne na całym świecie. Produkty te od wielu pokoleń ułatwiają codzienne obowiązki domowe milionów ludzi i poprawiają jakość ich życia. Dążenie do osiągnięcia doskonałych rozwiązań technicznych znajduje wyraźne odzwierciedlenie nie tylko w niezrównanej funkcjonalności i wydajności urządzeń, lecz również w wyróżnionej wieloma nagrodami stylistyce. Pełen szacunku stosunek do człowieka i przyrody, który od lat należy do podstawowych zasad firmy, jest natomiast widoczny w produktach – energooszczędnych, trwałych, chroniących zasoby naturalne i tworzonych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Więcej informacji na: www.bosch-home.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.