Walk The Line międzynarodowo dla Klosterfrau – Portal PR - 24PR




Walk The Line międzynarodowo dla Klosterfrau

15.01.2011 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

Walk The Line przygotowała międzynarodową kampanię reklamową dla Klosterfrau. Celem działań jest wprowadzenie na rynek nowych tabletek od bólu gardła dla dzieci junior-angin.

Agencja, w ramach kampanii prowadzonej pod hasłem „Dla gardła pociechy”, przygotowała  piętnastosekundowy, animowany spot telewizyjny oraz materiały promocyjne do punktów sprzedaży.

Kampania obejmuje kraje Europy Środkowo-Wschodniej, m.in.: Polskę, Czechy, Słowację i Słowenię.
Jest to kolejny, międzynarodowy projekt realizowany przez Walk The Line dla firmy Klosterfrau.

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.