Idealia – rośnie konkurencja w branży e-marketingu – Portal PR - 24PR




Idealia – rośnie konkurencja w branży e-marketingu

02.02.2011 Kategoria: Agencje reklamowe, Marketing internetowy. Autor: admin

Idealia Sp. z o. o. rozpoczęła świadczenie kompleksowych usług e-marketingowych i web deweloperskich klientom zewnętrznym. Nowa agencja interaktywna wyróżnia się profesjonalnym doradztwem biznesowym oraz umiejętnościami w pozyskiwaniu dotacji unijnych dla innowacyjnych projektów internetowych.

Idealia powstała w listopadzie 2009 roku, by zrealizować współfinansowany przez Unię Europejską autorski serwis turystyczny – Wirtualnego Doradcę Usług Turystycznych. Wraz z kolejnymi etapami prac Idealia zwiększała zespół techniczny, kreatywny oraz e-marketingowy, mogąc po kilkunastu miesiącach funkcjonowania rozpocząć równoległą i niezależną od UE działalność – świadczenie kompleksowej obsługi e-marketingowej i web deweloperskiej klientom zewnętrznym. 

Podczas prac nad serwisem Wirtualny Doradca Usług Turystycznych zbudowaliśmy doświadczony zespół profesjonalistów wyspecjalizowanych w świadczeniu usług związanych z Internetem. Mając odpowiednich ludzi, narzędzia oraz wiele kreatywnych pomysłów, dużym błędem byłoby zaprzestanie dalszego rozwoju. Postanowiliśmy więc rozpocząć dodatkową, niezależną od Unii Europejskiej, działalność. Korzystając ze zdobytego doświadczenia, chcemy z jednej strony wspierać i wyręczać firmy w ich aktywnościach w Internecie, z drugiej strony – pełnić rolę doradcy biznesowego, pozyskiwać dofinansowania unijne na innowacyjne projekty, jak również podejmować się ich kompletnej realizacji: od przygotowania technicznego, poprzez kreację graficzną, aż po reklamę i działania PR oraz Web PR – powiedział Adam Biernacki, Prezes Idealii.

Celem Idealii jest połączenie kompetencji agencji interaktywnej oraz profesjonalnego doradcy biznesowego. Aby wesprzeć klientów w tworzeniu, rozwijaniu i umacnianiu ich biznesu, Idealia oferuje pomoc w pozyskiwaniu środków unijnych oraz szeroką paletę działań e-marketingowych: tworzenie serwisów WWW, marketing w wyszukiwarkach (SEO, PPC), projekty graficzne oraz szeroko pojętą komunikację w Internecie (Web PR).

Właściciele firm, chcąc rozwinąć swój biznes, mają dwie podstawowe drogi działania: albo stworzą nowy etat i zrekrutują odpowiednią osobę, albo zatrudnią pracownika XXI wieku – Internet. W Idealii pokazujemy, że drugie rozwiązanie niejednokrotnie okazuje się znacznie korzystniejsze od pierwszego. Pracodawca zyskuje bowiem  nie jednego, a cały zespół specjalistów z różnorodnych dziedzin, którzy regularnie realizują jego projekt i w razie potrzeby mogą zintensyfikować działania – powiedziała Urszula Ptak-Małysiak, Wiceprezes Idealii.

Idealię tworzą ludzie biznesu oraz pasjonaci Internetu i nowych technologii. Pozyskiwaniem środków unijnych oraz doradztwem biznesowym zajmuje się Adam Biernacki, za współtworzenie strategii biznesowych oraz prowadzenie projektów wewnętrznych odpowiada Urszula Ptak-Małysiak, zespołami: technicznym, graficznym oraz SEM opiekuje się Jarosław Twarowski, natomiast za dział Web PR oraz aktywności PR dla Idealii odpowiada Agnieszka Haponik.

Idealia posiada dwa oddziały w Polsce: w Warszawie oraz w Kielcach.

Strona firmowa Idealii: http://www.idealia.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.