Multi Communications kolejny rok z marką Rama – Portal PR - 24PR




Multi Communications kolejny rok z marką Rama

15.02.2011 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Marka Rama należąca do koncernu Unilever po raz kolejny przedłużyła współpracę z Multi Communications.
Już trzeci rok Multi Communications będzie wspierać markę Rama przy komunikacji kampanii „Codziennie Rama. Codziennie rośnij”. Jej celem jest edukacja rodziców
w zakresie spożywania przez dzieci odpowiedniej ilości oraz jakości tłuszczów. Działania kampanii wzmacniane są programem edukacyjnym „Smak Zdrowia” – dotychczas Multi Communications zrealizowało już trzy jego edycje; w tym roku planowana jest kolejna.

„Wieloletnia współpraca z marką Rama jest dla nas powodem do ogromnej satysfakcji. Bazując na bardzo dobrej znajomości oczekiwań klienta, cały czas proponujemy nowe rozwiązania, które znajdują uznanie u osób zarządzających marką” – podkreśla Izabela Wejcht, senior account manager, lider zespołu consumer Communications.

W ramach współpracy Multi Communications prowadzi m. in.: działania media relations, spotkania dla rodziców z Dorotą Zawadzką oraz specjalistami ds. żywienia  „Szkoła Zdrowego Śniadania” oraz komunikację do środowiska eksperckiego.

Multi Communications Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.