PB Group wyłoniła agencję reklamową dla marki Blow Liquid Energy Drink – Portal PR - 24PR




PB Group wyłoniła agencję reklamową dla marki Blow Liquid Energy Drink

12.02.2011 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Do przetargu na obsługę brandu zostały zaproszone cztery agencje reklamowe. Z pośród nich została wyłoniona jedna, która kompleksowo zajmie się realizacją spotu reklamowego dla marki Blow Liquid Energy Drink. Za scenariusz i produkcje odpowiada Wojciech Rykalski z MokoLoCo Events. Reżyserem i autorem zdjęć jest Przemysław Reichel z Sopockiej Wytwórni Filmowej. Zaplanowaniem mediów, strategią oraz koncepcją kreatywną zajął się Dział Marketingu PB Group.

Blow Liquid Energy Drink to napój skierowany do grupy konsumetów w wieku 15-35 lat (core target 20-35), mieszkańców większych miast, mających wykształcenie średnie lub wyższe. Właściciel Brand’u zaplanował silną ogólnopolską kampanię tizerową produktu, którą będzie można zobaczyć  od 7 marca w telewizji, Internecie oraz kinach. Kampania zostanie przeprowadzona w stacjach: TVN, TVN Turbo, TVN 24, TVN Meteo, Puls, 4.fun, TVN Style, VIVA Polska, AXN, MTV Polska, Comedy Central, Nat Geo, FOXLife, VH1, Universal Channel, Ale Kino, 13th Street, Kuchnia TV, Zone Europa, Zone Reality, Canal + Sport, BBC Entertiment.

Kampania mediowa wystartuje z początkiem marca, za zakup odpowiada Value Media.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.