Millennium rozpoczyna kampanię na nośnikach Call2Action – Portal PR - 24PR




Millennium rozpoczyna kampanię na nośnikach Call2Action

01.03.2011 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

Z początkiem marca na nośnikach multimedialnych sieci OOH TV należącej do Call2Action startuje kampania Banku Millennium.
Kampania będzie miała miejsce w sieci OOH TV należącej do Call2Action – będzie to prawie 1200 nośników zainstalowanych w hipermarketach Tesco, umieszczonych przy kasach.

Wszystkie nośniki są zarządzane centralnie, dzięki nowoczesnemu systemowi wave działającemu w technologii Digital Signage, co daje możliwość elastycznego i szybkiego włączania i wyłączania poszczególnych materiałów z emisji (czy podmiany materiału informacyjnego i reklamowego).

 Kampania w sieci Call2Action będzie uzupełnieniem szerszych działań prowadzonych obecnie przez Bank Millennium w mediach, w ramach kampanii nowego produktu o nazwie Dobre Konto (obejmują one telewizję prasę, radio i internet). Kampania Dobrego Konta, podkreśla, że posiadacze takiego rachunku będą otrzymywać 3 proc. zwrotu wartości wydatków dokonanych kartą.

Call2Action powstała w 2008 r. Od połowy 2009 r. jest notowana na rynku New Connect. Specjalizuje się w sprzedaży czasu reklamowego na nośnikach multimedialnych (OOH TV) wykorzystujących do emisji przekazu reklamowego nowoczesną technologię Digital Signage, która umożliwia emisję treści w czasie rzeczywistym z możliwością dywersyfikacji i regionalizacji zarówno przekazu informacyjnego jak i reklamowego. Spółka dysponuje własną siecią nośników OOH TV, zlokalizowanych na terenie wiodących sieci handlowych. Obecnie Call2Action SA posiada ponad prawie 3000 ekranów w supermarketach Piotr i Paweł, hipermarketach Tesco oraz sklepach sieci delikatesowej Alma.

ŁubuDubu PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.