Ostecx, Piotr i Paweł i „Tydzień Kobiet” – Portal PR - 24PR




Ostecx, Piotr i Paweł i „Tydzień Kobiet”

02.03.2011 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

Agencja Ostecx Créative przygotowała kolejną kampanię supermarketów Piotr i Paweł. Akcja realizowana z okazji Dnia Kobiet potrwa od 2 do 8 marca br.

W ramach promocji sprzedaży, prowadzonej pod hasłem „Tydzień Kobiet”, wybrane produkty w zestawach oferowane są gratis lub za jeden grosz. Kampania prowadzona jest z wykorzystaniem materiałów POS oraz POS TV, poza placówkami sieci obejmuje także nośniki outdoorowe, prasę oraz radio. Ostecx Créative odpowiada za kreację oraz przygotowanie do emisji wszystkich powyższych elementów kampanii. Agencja została wybrana na drodze przetargu.

Firma Piotr i Paweł od 20 lat rozwija sieć supermarketów w całej Polsce. Przyświeca jej cel oparty o motto właścicieli sieci, tworzenia takich sklepów, w których sami chcieliby kupować. Tą myślą kierowała się Eleonora Woś wraz ze swoimi synami Piotrem i Pawłem kiedy w 1990 roku otwierała swój pierwszy sklep przy ulicy Głogowskiej w Poznaniu. Powstająca sieć sklepów Piotr i Paweł szybko zyskała uznanie najpierw mieszkańców Wielkopolski, a później całego kraju. Największym jej atutem jest najwyższa jakość, szeroki wybór, świeżość oferowanych produktów oraz przyjazny klimat dokonywanych zakupów. Dziś firma prowadzi pod szyldem Piotr i Paweł 75 sklepów w 45 miastach Polski.

Agencja Ostecx Créative powstała w 2008 r. Oprócz stałej obsługi Banku Zachodniego WBK pracuje m.in. dla Multikino S.A., Mindshare Polska, LG, allegro group, sieci supermarketów Piotr i Paweł oraz kliku marek lokalnych. Ostecx Créative świadczy usługi reklamowe typu full service, zarówno na potrzeby tradycyjnych, jak i nowych mediów, chętnie angażuje się też w alternatywne projekty z pogranicza sztuki, designu i komunikacji marketingowej.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.