BEAUTIFUL STORY – wiosenna kampania RESERVED – Portal PR - 24PR




BEAUTIFUL STORY – wiosenna kampania RESERVED

07.04.2011 Kategoria: Moda, Realizacje. Autor: admin

1 kwietnia rozpoczęła się wiosenno-letnia kampania „BEAUTIFUL STORY”. Stanowi ona kontynuację jesienno-zimowej odsłony RESERVED. Konsekwentnie prezentuje piękne historie młodych ludzi, którym dzięki pasji, wytrwałości i wierze we własne marzenia udało się odnieść wielki, życiowy sukces.

 W nowej, wiosennej odsłonie kampanii „BEAUTIFUL STORY” RESERVED przybliża sylwetkę top-modelki – Magdaleny Frąckowiak. Obok Ani Jagodzińskiej, Karmen Pedaru i Tobiasa Sorensena to kolejna bohaterka niezwykłych i pięknych historii opowiadanych przez RESERVED.

RESERVED wykorzystując wizerunek zwyczajnych-niezwyczajnych osób jako świadectwo „pięknych historii”, zaszczepia młodym ludziom wiarę w siebie, swoje marzenia i możliwości. „Kampania Reserved jest kwintesencją naszej marki. Opowiada piękną historię modelki, która jest u szczytu swojej kariery; jednocześnie prezentuje jej bogatą osobowość, odwagę i determinację. Reserved jest marką dla ludzi zainteresowanych modą, którzy poprzez swój wizerunek nie tylko odnoszą się do swojego estetycznego ego; są również piękni wewnętrznie: mają  marzenia, pragnienia, ambicje. Autentyczność charakteru w połączeniu z pięknem człowieka to definicja kobiecego uwodzenia. Takie jest Reserved. Chcemy uwodzić…-mówi Monika Kapłan-Gerc,Dyrektor Marketingu LPP

Ilustracją oddającą charakter kampanii, jak i klimat boskiego Buenos są zdjęcia wykonane przez Zuzę Krajewską i Bartka Wieczorka. W obiektywie duetu powstał niepowtarzalny obraz zestawiający ze sobą wyjątkową urodę i charyzmę bohaterów kampanii z miejskim życiem tętniącego Buenos.

kampania:  RESERVED

modele:     Magdalena Frąckowiak, Arthur Sales

zdjęcia:     Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek – kampania

                 Agata Pospieszyńska – back stage

video: Michał Dąbal i agencja Huncwot
stylizacja:  Andrzej Sobolewski

makijaż i fryzury: Patrycja Dobrzeniecka

lokalizacja: Buenos Aires

produkcja:  AF PHOTO

Pomysłodawcą i opiekunem kreatywnym kampanii została agencja reklamowa Koledzy oraz Dział Marketingu Reserved. Produkcję zdjęciową przygotowała agencja fotograficzna AF Photo. Mediami biorącymi udział w kampanii są: prasa, outdoor i Internet.

Stronę internetową stworzyła agencja Huncwot. Planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Maxus, kampanię w internecie przygotowała agencja Cube Group.

LPP S.A.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.