Dystrybutor filmowy Imperial CinePix współpracuje z agencją Biuro Podróży Reklamy – Portal PR - 24PR




Dystrybutor filmowy Imperial CinePix współpracuje z agencją Biuro Podróży Reklamy

27.04.2011 Kategoria: Agencje reklamowe, INNE. Autor: admin

Agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z dystrybutorem filmowym Imperial CinePix w zakresie promocji filmów firmy na DVD i Blu-Ray na Facebook.com. Zakres współpracy obejmuje m.in. przygotowanie i wdrożenie strategii e-marketingowej, stworzenie i regularną obsługę likepage’a Imperial CinePix, stworzenie aplikacji, przygotowywanie i prowadzenie działań reklamowych na Facebooku. Umowa została zawarta na 2 lata.

Obie firmy współpracowały już  ze sobą w latach 2007 – 2008, w zakresie promocji filmów kinowych i na nośnikach w internecie.

Od pewnego czasu odczuwamy wyraźnie potrzebę wejścia w obszar social mediów. Dlatego zdecydowaliśmy się na ponowne podjęcie współpracy z Biurem Podróży Reklamy, o czym oczywiście zadecydowały w dużej mierze pozytywne wrażenia i dobre efekty wcześniejszych wspólnych projektów oraz atrakcyjna oferta działań na Facebooku – mówi Zdzisław Żukowski, dyrektor marketingu w Imperial-CinePix.

źródło: Biuro Podróży Reklamy, www.biuropodrozyreklamy.eu

Imperial CinePix, wcześniej Imperial Entertainment Home Video, działa w Polsce od 1991 roku; jest wyłącznym przedstawicielem wytwórni filmowych: 20th Century FOX, MGM, Paramount, Dreamworks oraz Sony Home Entertainment w zakresie dystrybucji filmów na płytach DVD i BLU-RAY. Firma co roku wprowadza na BLU-RAY i DVD na polski rynek kolejne filmowe przeboje dla całej rodzin,  między innymi takie hity jak: Shrek, Madagaskar, Kung-Fu Panda, czy trzy części Epoki Lodowcowej. W ofercie firmy nie brakuje również filmów fabularnych, np.:  Titanic, kolekcja Jamesa Bonda, Kod Da Vinci, 2012, czy trylogia Gwiezdne Wojny i Indiana Jones. Imperial-CinePix działa też na rynku dystrybucji kinowej; regularnie i z sukcesem wprowadza na polskie ekrany kolejne przeboje filmowe studia 20th CENTURY FOX , między innymi – Epoka Lodowcowa 1,2,3, Gwiezdne Wojny (część I, II i III), Diabeł ubiera się u Prady, Garfield 1 i 2, Pojutrze czy  Avatar.

 Biuro Podróży Reklamy to agencja innowacyjnego marketingu internetowego. W 2010 roku za akcję SamsungGame dla Samsung Electronics Polska  zdobyła nagrodę główną konkursu MIXX Awards w kategorii , „Wprowadzenie nowego produktu na rynek”, oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii „Experiential marketing”, znalazła się także tym projektem na finałowej szortliście konkursu Webstar Festival, w kategorii „Zintegrowana kampania marketingowa”. Agencja istnieje od 2003 r., w gronie jej klientów znaleźli się m.in. PKO Bank Polski, Samsung, Media Markt, DHL, mBank, Agros Nova, Warner Bros, Statoil, Invest Bank, OBI. Firma specjalizuje się w przygotowywaniu projektów „szytych na miarę”, rozliczanych w oparciu o realizację bardzo konkretnych celów biznesowych i wyników, założonych na starcie; a także w stosowaniu miksu internetu z innymi mediami i narzędziami ambientowymi. Główne pola jej działania to m.in.: akcje eventowe i konkursowe w internecie, social media marketing, WoMM, kreacje wirusowe, product placement, innowacyjne emisje reklam poza sieciami reklamowymi i portalami (zakup przestrzeni reklamowej bezpośrednio od serwisów dobieranych pod kątem konkretnego projektu), badanie opinii internautów, e-pr.

ŁubuDubu PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.