Kampania promocyjna adidas Originals – „Bądź Originals!” – Portal PR - 24PR




Kampania promocyjna adidas Originals – „Bądź Originals!”

04.04.2011 Kategoria: Reklama. Autor: admin

Kochasz muzykę i dobre towarzystwo? Koncerty to Twój żywioł? Wykorzystaj to! Zabierz paczkę swoich znajomych na pierwszy w Polsce koncert zespołu One Republic w warszawskim klubie Stodoła. Bilety czekają! Możesz je wygrać, biorąc udział w promocji „Bądź Originals!”, która potrwa do 17 kwietnia. Aby wziąć w niej udział, należy kupić objęte promocją buty z kolekcji Originals w sklepach Sizeer. 

adidas Originals to marka inspirowana najnowszymi trendami, miejskim stylem życia i muzyką. Właśnie dlatego daje swoim fanom możliwość uczestniczenia w największych wydarzeniach na scenie muzycznej w naszym kraju. Jeśli weźmiesz udział w promocji „Bądź Originals!”, zdobędziesz szansę wygrania dla siebie i paczki swoich znajomych biletów na pierwszy w Polsce koncert zespołu One Republic, znanego z hitów takich jak „Apologize”  i „All the Right Moves”. Ty i Twoi znajomi, oprócz doskonałej zabawy macie zapewniony dojazd na koncert i nocleg w jednym z warszawskich hoteli w dniu koncertu.

Chcesz wygrać? Wystarczy, że w okresie trwania promocji (do 17 kwietnia 2011) kupisz buty z kolekcji adidas Originals i zachowasz paragon, a następnie zalogujesz się na stronę konkursową , wykorzystując do tego otrzymany przy zakupie kod i załadujesz zdjęcie pokazujące Ciebie w czasie dobrej zabawy ze znajomymi i opisem największej przygody, jaką z nimi przeżyłeś. Przechodząc kolejne kroki możesz zostać jednym z trzech zwycięzców i zapewnić swoim przyjaciołom świetną zabawę. Oprócz satysfakcji i towarzyskiego uznania, zyskasz szansę zrelaksowania się w kinie z wybraną przez Ciebie osobą.

Kolekcja adidas Originals pomaga akcentować oryginalność, wyróżniać się i być modnym. Buty z obecnej kolekcji adidas Originals to prawdziwe cacko dla miejskich trendsetterów!

 Promocja obejmuje modele:
NIGHT JOGGER SLEEK – 
ADI T TENNIS –
ADI T TENNIS –
ULAMA W –
ADI EASE MID ST W
TREFOIL ST –      
DECADE MID ST W –

Więcej informacji na stronie konkursowej: http://www.konkurs-adidasoriginals.pl.

Symbolem kolekcji adidas Originals jest „Koniczynka” — słynne trójlistne logo, po raz pierwszy użyte w roku 1972. Kolekcja adidas Originals, łącząca prawdziwy sport i globalną miejską modę, poszerza swoją ofertę sportową o nowe inspirujące projekty miejskich ubrań dla współczesnych klientów. Motto „Ciesz się oryginalnością” stanowi podstawę wszystkich inicjatyw komunikacyjnych i pomaga wzmocnić więź z klientami.

ARBOvision Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.