Niezachwiana pozycja rynkowa Oranżady Hellena – Portal PR - 24PR




Niezachwiana pozycja rynkowa Oranżady Hellena

19.04.2011 Kategoria: Badania rynkowe, FMCG, Marka, Rankingi. Autor: Sylwia Kochel

Oranżada Hellena jest nadal niekwestionowanym liderem rynkowym. W rynku tradycyjnym osiągnęła już 48,5% udziałów. Zajmuje pierwsze miejsce w kanale nowoczesnym, jako produkt brandowy.

Udziały marki Hellena rosną również w kategorii napojów niegazowanych. W kanale tradycyjnym wartościowo marka zajmuje trzecią pozycje, natomiast ilościowo – drugą. Udziały tej kategorii rosną również w handlu nowoczesnym. Najbardziej popularne smaki w Polsce w napojach niegazowanych w ciągu ostatniego roku to wartościowo jabłko-mięta, natomiast ilościowo – smak jabłko.

Hellena to marka, która łączy pokolenia. Jej bogata historia i doświadczenie pozwalają z powodzeniem dostosowywać produkty do oczekiwań i potrzeb klientów. Marka cieszy się ich zaufaniem, szczególnie jako producent Oranżady. W 2010 roku została po raz kolejny doceniona, zdobywając prestiżowe nagrody: PERŁA RYNKU FMCG 2010 oraz drugi raz z rzędu PRODUKT ROKU 2010. Korzystając z doświadczenia w produkcji tego kultowego napoju marka Hellena wprowadziła w 2010 r. Oranżadę YOO! w puszce dla dzieci i młodzieży, która zdobyła tytuł ODKRYCIE ROKU LAUR KONSUMNENTA 2010. W nowym sezonie marka planuje rozszerzenie tej kategorii o nowe produkty.

Szerszych informacji udziela:
Anna Wawra/ Kolterman Media Communications
tel. 22 392 06 23
kom. 510 081 103
e-mail: a.wawra@kmc-pr.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.