Rozpoczęła się czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!” – Portal PR - 24PR




Rozpoczęła się czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”

13.04.2011 Kategoria: Kampania, MOTO. Autor: admin

Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”, organizowanej od czterech lat przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. Jej celem jest informowanie o niebezpieczeństwach związanych z prowadzeniem pojazdów pod wpływem alkoholu. „Piłeś? Nie jedź!” przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań.

Przekaz tegorocznej edycji „Piłeś? Nie jedź!”, której partnerami są Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Komenda Główna Policji, Instytut Transportu Samochodowego, Polski Związek Motorowy, koncern BP oraz Fundacja „Krzyś”, trafi do setek tysięcy osób w całym kraju. Poprzez działania ATL, BTL oraz PR organizatorzy chcą dotrzeć przede wszystkim do młodych kierowców (pomiędzy 18 a 30 rokiem życia), którzy są bardzo często zarówno sprawcami, jak i ofiarami wypadków komunikacyjnych. Prowadzimy naszą kampanię dlatego, że jesteśmy przekonani o szczególnej odpowiedzialności ciążącej na producentach napojów alkoholowych. Alkohol może być spożywany w odpowiedzialny sposób, o czym niestety wiele osób, w tym kierowców, zapomina – twierdzi Leszek Wiwała, Prezes Zarządu ZP PPS – Mam nadzieję, że pokazanie potencjalnie tragicznych konsekwencji uświadomi niektórym osobom, jak dużo ryzykują, prowadząc pojazd pod wpływem alkoholu bądź wsiadając do samochodu kierowanego przez taką osobę.

Organizatorzy przygotowali 50 tysięcy ulotek, które będą wręczane kierowcom podczas kontroli drogowych i na 400 stacjach benzynowych sieci BP. Spot wyprodukowany na użytek kampanii pojawi się w ogólnokrajowej telewizji TVN i TVN Turbo, w 44 kinach w całej Polsce, na 102 ekranach LCD na 37 uczelniach wyższych i 534 ekranach LCD w kilkuset autobusach komunikacji miejskiej w sześciu miastach.
Z informacją o kampanii będą mogli się także zapoznać użytkownicy telefonów komórkowych korzystający z technologii Bluetooth w siedmiu miastach Polski, którzy otrzymają odpowiednio przygotowane komunikaty. Plakaty kampanii pojawią się w 44 Wojewódzkich Ośrodkach Ruchu Drogowego, podczas rajdów organizowanych przez Polski Związek Motorowy oraz w ok. 200 autobusach komunikacji miejskiej w jedenastu miastach. Podczas plenerowych imprez wykorzystane zostaną symulatory dachowania oraz symulatory jazdyz modułem „prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu”.

Za kreację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, natomiast samą kampanię samodzielnie będzie prowadzić Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.