Konkurs „Złoty Paragon” 2011 rozstrzygnięty – Portal PR - 24PR




Konkurs „Złoty Paragon” 2011 rozstrzygnięty

27.05.2011 Kategoria: Handel, Konkursy. Autor: admin

Czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL – jednego z najbardziej znaczących na rynku prasy handlowej, ogólnopolskiego pisma FMCG  – przyznali nagrody „Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich”, wyróżniając tym samym najlepsze produkty rynku FMCG. Wręczenie prestiżowych statuetek oraz wyróżnień odbyło się w dniu 26 maja 2011 roku w Warszawie w Teatrze Capitol. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego do jednego z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG.

W 2011 roku, po raz pierwszy – dzięki czytelnikom miesięcznika HURT & DETAL, którzy wzięli udział w specjalnym głosowaniu – redakcja mogła zaprezentować te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodzić te, które według nich wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku.

 „Z niecierpliwością oczekiwaliśmy pierwszego wielkiego finału Konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich. Dziś już wszystko jest jasne, ogłoszone 26 maja 2011 roku wyniki są jednoznacznym odzwierciedleniem rynku. Bardzo dziękujemy naszym Czytelnikom za oddawanie głosów, bez nich – bez opinii detalistów, właścicieli, sklepów spożywczych i wielobranżowych z całej Polski – przedsięwzięcie nie mogłoby się odbyć. Mamy jednocześnie nadzieję, że przebieg tegorocznej edycji konkursu i moc atrakcji z nią związanych zachęci uczestników do udziału w wydarzeniu także w kolejnych latach” – powiedział Tomasz Pańczyk, Prezes Wydawnictwa Fischer Trading Group Sp. z o.o.

Pierwsza edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik HURT & DETAL – przerosła oczekiwania redakcji i spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród uczestników! Do rywalizacji o „Złote Paragony” stanęło niemal 350 produktów w 51 kategoriach. Dodatkowo – jako pierwszy tytuł branżowy – oprócz kategorii produktowych – HURT & DETAL nagrodził również firmy, które według Kupców posiadają najlepsze usługi skierowane do handlu detalicznego. Ponadto, Redakcja tworząc regulamin konkursowy nie ograniczyła się wyłącznie do nowości wprowadzonych w 2010 roku – do konkursu mogły nieodpłatnie przystąpić wszystkie produkty, które znajdowały się na półkach sklepowych w ubiegłym roku.

Konkurs przebiegał pod nadzorem jednego z czołowych instytutów badawczych – TNS Pentor. Badanie przeprowadzono na próbie 658 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów oraz pełnego zakresu geograficznego kraju.

Kupcy Polscy za rok 2010 faworytów rynku wskazali w następujących kategoriach:

  • Lider sprzedaży (51 kategorii)
  • Nagroda Specjalna Super Produkt
  • Bank przyjazny Kupcom
  • Samochód Kupca
  • Operator sieci komórkowej
  • Hurtownia Cash&Carry
  • Lider dystrybucji FMCG
  • Wsparcie sprzedaży

Ponadto, kolegium redakcji HURT & DETAL wyróżniło firmy w kategoriach:

  • Wydarzenie w branży FMCG w 2010 roku
  • Firma najbardziej odpowiedzialna społecznie
  • Najlepszy Organizator Targów Branży FMCG za granicą
  • Promocja polskiej żywności za granicą

Szczegółowe wyniki konkursu dostępne są na stronie www.hurtidetal.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.