New Look z Headlines Porter Novelli – Portal PR - 24PR




New Look z Headlines Porter Novelli

03.05.2011 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Ulitmate Fashion wybrało agencję Headlines Porter Novelli do stworzenia i realizacji strategii komunikacyjnej dla New Look – brytyjskiej marki odzieżowej Fast fashion. Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie kompleksowej komunikacji z otoczeniem, w tym podtrzymywaniem relacji ze stylistami, strategia social media, wydarzenia oraz zaangażowanie marki New Look w program „X-Factor”.

Za realizację projektu odpowiada zespół pod kierownictwem Eweliny Janus, Konsultanta w agencji Headlines Porter Novelli.
Agencja podpisała umowę na rok, oferta została wybrana w ramach przetargu.

Ultimate Fashion wchodzi w skład grupy Empik & Fashion, wiodącego operatora  renomowanych marek konsumenckich na rynku polskim. Zarządza miedzy innymi markami New Look, Hugo Boss, Esprit, Mango, Mexx, Wallis, Cortefiel, Pedro del Sierro, River Island i Aldo.

Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, a od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat agencja odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii lifestylowych w tym dla znanych firm odzieżowych, czego przykładem ostatnio było wprowadzenie na rynek marki La Mania.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.