Studenci promują event za pomocą fotokodów – Portal PR - 24PR




Studenci promują event za pomocą fotokodów

06.05.2011 Kategoria: konferencje. Autor: admin

Innowacyjny sposób komunikowania wykorzystali studenci Komunikacji w Biznesie. Na plakatach promujących b4KwB, który odbędzie się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu znalazły się fotokody odsyłające do strony poświęconej temu wydarzeniu.

Na wszystkich plakatach przygotowanych do promowania b4KwB, a więc dnia poświęconego szeroko rozumianej komunikacji biznesowej, znalazły się fotokody. To zupełnie nowe rozwiązanie, jeśli chodzi o promowanie wydarzenia, nikt wcześniej na uczelni nie korzystał z takiej możliwości – mówi Mikołaj Antowski, inicjator pomysłu. Fotokody (małe czarno-białe obrazki) na plakatach mają zakodowany link internetowy i odsyłają do strony www.b4kwb.pl gdzie dostępne są szczegółowe informacje o wydarzeniu. Aby zapoznać się z nimi, nie trzeba zapamiętywać adresu strony, ani tracić czasu na odnajdywanie go w wyszukiwarce. Wystarczy zeskanować kod z plakatu za pomocą odpowiedniej aplikacji w telefonie, a ukryta w kodzie strona uruchomi się w Twoim telefonie. To bardzo łatwy i wygodny sposób docierania do interesujących danych – dodaje Antowski.

Co zatem kryje się pod zakodowanym hasłem b4KwB? Dobry menedżer to taki, który potrafi odnaleźć się w każdej biznesowej sytuacji. Dlatego celem projektu studentów Komunikacji w Biznesie „b4KwB” jest przybliżenie studentom innych wydziałów i specjalności tajników wiedzy dotyczącej umiejętności interpersonalnych menedżerów. Podczas prelekcji przedstawicieli renomowanych marek – takich jak: Allegro, Kompania Piwowarska, Nickel Development, Art Stations Foundation – słuchacze poszerzą wiedzę z zakresu komunikacji i marketingu, a na warsztatach nauczą się rozszyfrowywać umysły swoich odbiorców. – „b4KwB” jest o tyle wartościowym wydarzeniem, że został przygotowany dla studentów przez studentów. Sami najlepiej wiemy, co jest dla nas interesujące i przydatne – mówi Bartosz Mazurkiewicz, główny koordynator projektu „b4KwB”. – Stąd też tematyka poszczególnych wystąpień została dopasowana do zainteresowań potencjalnych uczestników – dodaje.

„b4KwB” adresowany jest przede wszystkim do  tych, którzy pragną wyróżnić się w świecie biznesu, poszerzać swoje umiejętności komunikacyjne i nabywać nowe doświadczenia.  – Każdy znajdzie to, co najbardziej odpowiada jego stylowi nauki. Będzie można posłuchać praktyków z zakresu marketingu, obejrzeć specjalnie wyselekcjonowane przez studentów KwB reklamy lub aktywnie, na warsztatach poszukać klucza do umysłu swojego rozmówcy – wylicza Mazurkiewicz.

Jako, że nie samą nauką żyje student, „b4KwB” zwieńczy impreza dla wszystkich uczestników (i nie tylko), która odbędzie się tuż po warsztatach i wykładach w klubie Baker Street. Zapisy ruszają 4 maja w samo południe.

Harmonogram b4KwB, 11 maja br.:

  • Wykłady, sala 326A, start godz. 18.15:

 ZEN prezentacji – nowe podejście do wystąpień publicznychProf. dr hab. Henryk Mruk, Katedra Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu  

Wizerunek marki Allegro: Czy Allegro potrzebuje nadal umacniać swój wizerunek w sieci i offline?Artur Brzęczkowski, Dyrektor ds. Marketingu Allegro
Sięgaj gwiazd, czyli sztuka promowania artystów – Joanna Leśnierowska, Art Stations Foundation
Sprzedaż vs. Marketing – komunikacja wewnętrzna jako sposób łagodzenia konfliktów Bartłomiej Malinowski, Kierownik ds. Marek Międzynarodowych Kompani Piwowarskiej
Targetowanie reklamy – sukces czy porażka działań?dr Piotr Drygas, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Nickel Development

  • Warsztaty, start godz. 19.00:

Klucz do umysłu rozmówcy – komunikuj się skutecznieMarysia Brzozowska i Michał Pasterski, studenci V roku Komunikacji w Biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu; sala 307A

Reklama jest sztuką – jak wyróżnić się w świecie reklam – niepowtarzalny pokaz reklam specjalnie wyselekcjonowanych przez studentów Komunikacji w Biznesie; sala 306A

Więcej na www.b4kwb.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.