Ciszewski Financial Communications dla BNP Paribas – Portal PR - 24PR




Ciszewski Financial Communications dla BNP Paribas

15.06.2011 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Ciszewski Financial Communications (CFC), firma doradztwa komunikacyjnego wyspecjalizowana w obsłudze firm z branży finansowej, nieruchomości oraz prawa, konsultingu i relacji inwestorskich rozpoczęła kompleksową współpracę z BNP Paribas Bankiem Polska SA.

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Do jej zadań należy wsparcie projektów prowadzonych przez bank  na wielu  płaszczyznach działań public relations. Współpraca obejmuje zarówno doradztwo w obszarze komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej, w tym m.in. opracowywanie koncepcji działań PR dla poszczególnych produktów,  oraz projektowe wsparcie biura prasowego. Pierwszym – zrealizowanym w ramach obsługi projektem były  obchody Międzynarodowego Dnia Sąsiada.

„W maju zmieniła się nazwa formalna naszego banku; od tego czasu działamy również pod nową, docelową marką. Dzisiaj rozmawiamy o tym, jak chcemy pozycjonować w Polsce markę BNP Paribas, w jaki sposób będziemy zwiększać jej znajomość i jak zamierzamy promować nasze inicjatywy biznesowe” – mówi Katarzyna Żądło, rzecznik prasowy, kierownik Zespołu Public Relations w BNP Paribas. „Budowanie znajomości marki – również poprzez działania public relations – to jeden z ważniejszych celów, jakie stawia sobie dzisiaj nasz bank. Oczekujemy, że nowa agencja PR wesprze nas koncepcyjnie w kluczowych dla nas projektach” – dodaje.

BNP Paribas jest uniwersalnym bankiem. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.

„Branża bankowa jest niezwykle konkurencyjna, a praca z bankiem, który w ostatnich latach przechodził tak istotne zmiany jest szczególnym wyzwaniem. Czujemy się wyróżnieni tym, że BNP Paribas docenił nasze doświadczenie w działaniach komunikacyjnych dla branży finansowej i powierzył nam doradztwo w zakresie komunikacji w tak ważnym momencie” – mówi Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.

Osobami odpowiedzialnymi po stronie Ciszewski Financial Communications za obsługę BNP Paribas są Hubert Kifner – Project Manager oraz Agata Dorożuk – Senior Associate.

###

BNP Paribas Bank Polska SA należy do grupy BNP Paribas, wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu, jednego z sześciu najsolidniejszych banków na świecie według Standard&Poor’s. BNP Paribas zatrudnia przeszło 200 tys. osób w ponad 80 krajach. Grupa prowadzi działalność w zakresie m.in. bankowości detalicznej, korporacyjnej, inwestycyjnej oraz zarządzania aktywami i majątkiem.

BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.

Ciszewski Financial Communications. to pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej firma wyspecjalizowana w doradztwie i działaniach komunikacyjnych dla firm z branży finansowej i nieruchomości. Oferuje usługi z zakresu doradztwa w zakresie strategii komunikacji, public relations, komunikacji wewnętrznej, komunikacji kryzysowej, komunikacji marketingowej, social media i Internetu oraz organizacji szkoleń i eventów. Obecnie firma pracuje dla 36 firm. Wśród obecnych i byłych klientów Ciszewski Financial Communications są takie firmy jak: BNP Paribas, PKO BP, Bank Millennium, Gold Finance, Legg Mason TFI, New World Alternative Investments, Saski Partners, Dom Maklerski BZ WBK, Dexia Asset Management, Credit Suisse Group, BZ WBK, Ernst & Young, Credit Agricole, mBank, Amplico, Neinver, Raiffeisen-Leasing Polska, Azimutus S.A., Citi Handlowy, Neinver, Galeria Katowicka, Marvipol, LHI, KRUK S.A, Mercer, czy Capgemini. Firma została wyróżniona w konkursie Złotych Spinaczy za projekt „Struktury, z którymi warto”, który został zrealizowany dla DM BZ WBK. Ciszewski Financial Communications zostało również zakwalifikowane do finału SABRE Awards za realizację kampanii edukacyjnej „Nasze Długi” dla firmy KRUK S.A. Firma jest przedstawicielem sieci Penrose Financial w regionie CEE.

Większościowym udziałowcem CFC jest Ciszewski Marketing Group SA, jedna z najstarszych i największa agencja w Polsce, zdobywca tytułu Agencji Roku 2009 i 2010 w konkursie Impactory oraz przedstawiciel Golin Harris – „Agencji roku 2010 na Świecie” wg magazynu PR Week – w Polsce

Ciszewski Financial Communications

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.