Colours Factory o przyszłości druku reklamowego – Portal PR - 24PR




Colours Factory o przyszłości druku reklamowego

15.06.2011 Kategoria: Reklama. Autor: admin

Jak podają źródła historyczne, pierwszą formą reklamy były nawoływania starożytnych handlarzy na ulicznych jarmarkach. Żywe słowo było najlepszym sposobem na zwrócenia uwagi klienta na produkt. Przełomowym wydarzeniem dla historii reklamy było wynalezienie druku. Dziś, żeby znaleźć się w czołówce najlepszych drukarni reklamowych w Polsce, nie wystarczy już zwykła maszyna drukarska, trzeba inwestować. Wychodząc naprzeciw swoim klientom i posiłkując się teorią, że podstawą sukcesu jest wykorzystanie najnowocześniejszych technik druku, Colours Factory zakupiło offsetową maszynę Heidelberg SM-XL 162-4+LX.

Już w latach osiemdziesiątych XV wieku, w trzydzieści lat po wynalezieniu przez Gutenberg’a ruchomej czcionki, wydrukowano w Anglii pierwszą reklamę prasową. Rozwój edukacji i szkolnictwa sprawił, że słowo pisane ewoluowało, a wraz z nim pomysły na promocję produktów. Dziś pomimo informatyzacji i wzrastającej popularności nośników elektronicznych, w dalszym ciągu niezastąpioną i najważniejszą sferą reklamy jest poligrafia. Rozróżniamy kilka technologii druku, są wśród nich między innymi druk offsetowy, cyfrowy i sitodruk. Offset to metoda wytwarzania dużej ilości odbitek w krótkim czasie. Druk ten stał się jedną z najpowszechniejszych technologii, wykorzystywaną szczególnie w reklamie, podczas tworzenia obszernych nakładów i dużych formatów.

Współczesny klient, niezależnie od tego czy przygotowuje kampanie prowadzone w punktach sprzedaży, outdoorowe, czy też zleca wydawnictwa wewnętrzne, oczekuje od drukarni szybkiej i kompleksowej obsługi, w skład której wchodzi doradztwo, skład, produkcja i dystrybucja materiałów. Drukarnia powinna zagwarantować kontrahentom pełną elastyczność podczas dopasowywania produktów, terminów i cen.

Trzymamy rękę na pulsie i cały czas inwestujemy w zaawansowane technologie. Bezustannie staramy się usprawniać świadczone przez nas usługi. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi, możemy skrócić procesy technologiczne i zaoferować kontrahentom atrakcyjne ceny. Mamy świadomość, że rozwój naszych klientów i Colours Factory idą w parze” – opowiada Kamil Nagórka, członek zarządu Colours Factory.

Dlatego spółka Colours Factory poszerzyła współpracę z marką Heidelberg – producentem maszyn drukarskich. Najnowszy nabytek drukarni, to urządzenie, które pozwala na fachowe i szybkie zrealizowanie nawet bardzo skomplikowanych zleceń poligraficznych.

„Jedyny w segmencie drukarni reklamowych Heidelberg  Speedmaster  XL162-4+LX4 służy do offsetowego druku arkuszowego. Maszyna pozwala zadrukować do 15.000 arkuszy formatu 119×162 cm w ciągu jednej godziny. W tej konfiguracji Speedmaster XL162 posiada 4 zespoły drukujące oraz zespół lakierujący. W drukarni wspomagają go jeszcze trzy pełnoformatowe offsetowe maszyny drukujące Heidelberg Speedmaster posiadające łącznie 21 agregatów” – komentuje Tomasz Pawlicki, Dyrektor Marketingu w Heidelberg Polska.

Oznacza to, że Colours Factory w 24h jest w stanie wydrukować ponad 7.500.000 dwustronnie zadrukowanych ulotek formatu A4. Większość drukarni na wyprodukowanie billboardu w formacie 504×238 potrzebuje minimum 24 godziny. Wiąże się to z długim procesem schnięcia. Dzięki nowemu Heidelberg’owi, Colours Factory przyspiesza proces i nakład 500 sztuk billboardów ekspediuje już w 4 godziny od otrzymania plików klienta. Zyskują na tym na przykład sieci handlowe, które często czekają do ostatniej chwili z ustaleniem cen produktów prezentowanych w promocji. Formaty outdoorowe takie jak plakat 6×3 m drukarnia produkuje w 6 godzin. Niewątpliwym atutem jest fakt, że firma oferuje również wyklejanie BB na terenie całego kraju.

Konsekwentna inwestycja w najnowsze technologie, sprawiła że Colours Factory jako jedna z nielicznych drukarni w Polsce otrzyma prawo do posługiwania się tytułem Technology by Heidelberg.

Więcej informacji o Colours Factory oraz pełną ofertę usług drukarni, można znaleźć na www.coloursfactory.pl.

People Group

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.