Ogilvy Action dla Motorola XOOM – Portal PR - 24PR




Ogilvy Action dla Motorola XOOM

16.06.2011 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja Ogilvy Action przygotowała kampanię launchową dla tabletu Motorola XOOM™, który zadebiutuje na polskim rynku w czerwcu br. To nowość w ofercie producenta – pierwszy na świecie model w tej kategorii z systemem operacyjnym Google Android 3.0  (Honeycomb).

    Zespół Ogilvy Action odpowiada za kreatywną adaptację layoutów do kampanii OOH dla nowego tabletu Motorola XOOM™. Ekspozycja materiałów OOH będzie mieć miejsce na Lotnisku Okęcie oraz na nośnikach w Business Centers.

    Kampania launchowa obejmuje również billboard sponsorski, za którego koncepcję i nadzór nad produkcją odpowiada Ogilvy Action, a produkcję wykonał Redworks. Billboard pojawi się na antenie telewizji TVN24, przed programem „Szkło Kontaktowe”.

    Kampania wprowadzająca tablet Motorola XOOM na polski rynek została zaplanowana przez MindShare i potrwa do końca lipca br.

    – Dzięki naszemu doświadczeniu możemy zaoferować klientowi efektywne podejście do kreacji i adaptacji na nasz lokalny rynek – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action. – Przygotowane przez nas materiały w atrakcyjny wizualnie sposób prezentują doskonały design nowego tabletu Motorola XOOM™, a także w przekonującej formie prezentują jego kluczowe funkcje. Wierzymy, że launch nowego modelu na polskim rynku będzie dużym sukcesem.

    Tablet Motorola XOOM™ to wyjątkowo wydajne i funkcjonalne urządzenie. Dzięki platformie operacyjnej Android 3.0 (Honeycomb) pozwala na wykonywanie wielu zadań w jednym czasie. Monitor o wielkości 10,1–cala i panoramicznym ekranie HD o rozdzielczości 1280×800 zapewnia komfort użytkownikowi i wyjątkowe wrażenia wizualne. Ma wbudowane łącze HDMI (projekcja i oglądanie filmów oraz zdjęć na ekranach telewizorów). Tablet został również wyposażony w 5-megapikselowy aparat z funkcją video oraz kamerkę internetową o rozdzielczości 2MP, która pozwala na prowadzenie video-konferencji przy użyciu aplikacji Google Talk™.  Urządzenie oferuje dostęp do pakietu usług Google Mobile, w tym Google Maps 5.0 z funkcjonalnością 3D oraz 150 000 aplikacji w Android Market™. Motorola XOOM™ obsługuje także wersję beta programu Adobe® Flash® Player (wersja 10.2) do pobrania z zasobów Android Market; program ten pozwala na ściąganie i przesyłanie zawartości stron internetowych, filmów video, gier i aplikacji we flashu. Motorola Xoom™ posiada wbudowany żyroskop, barometr, e-kompas, akcelerometr oraz adaptacyjne oświetlenie ekranu, automatycznie dopasowujące się do poziomu natężenia światła w pomieszczeniu. Tablet Motorola XOOM™ efektywnie wykorzystuje energię, co pozwala na odtwarzanie filmów video do 10 godzin bez potrzeby ładowania baterii. Jest to o połowę dłużej niż w innych dostępnych tabletach. Motorola XOOM™ dostępna jest w cenie 2 999 pln oraz ofertach abonamentowych sieci T Mobile.

    Ogilvy Action

    Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.