Sukces medialny Lexus Fashion Awards i Lexus Fashion Night 6 – Portal PR - 24PR




Sukces medialny Lexus Fashion Awards i Lexus Fashion Night 6

10.06.2011 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

First Aid Communication dla nowego Lexusa CT 200h
Dwa niezwykłe projekty First Aid Communication przeprowadzone w związku z premierą nowego Lexusa CT 200h okazały się w wielkim sukcesem medialnym. Dowodem na to jest ponad 700 publikacji, które dzięki działaniom agencji ukazały się w mediach. Promocja najnowszego modelu samochodu marki Lexus w Polsce zaczęła się od konkursu dla młodych projektantów mody Lexus Fashion Awards, którego jurorami byli Kasia Struss, polska top modelka światowej sławy oraz Przemysław Pater, Kierownik marketingu marki Lexus, a  skończyła na gali Lexus Fashion Night 6, której gościem specjalnym była Milla Jovovich – jedna z najbarwniejszych postaci Hollywood.

Konkurs Lexus Fashion Awards trwał od maja do grudnia ubiegłego roku. Do udziału w tej niezwykłej inicjatywie zaproszeni zostali młodzi projektanci mody, którzy do tej pory nie mieli okazji zaprezentować swoich umiejętności szerszemu gronu publiczności. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie 20 kreacji mody damskiej zainspirowanych nowym Lexusem CT 200h. W ramach 3 etapów konkursu, za którego organizację i obsługę PR w całości odpowiadało First Aid Communication, wyłoniono 3 laureatów nagrodzonych kontraktem na sfinansowanie produkcji i pokazem kolekcji podczas gali Lexus Fashion Night 6. Debiut marzeń zwycięzców miał miejsce 18 marca br. w Centrum EXPO XXI  w Warszawie. Poza pokazami mody wieczór uświetniły: oficjalna premiera Lexusa CT 200h w Polsce oraz wyjątkowi goście Milla Jovovich, która wraz z Arturem Orzechem poprowadziła galę oraz Paweł Małaszyński i Magda Różczka – Ambasadorowie nowego Lexusa w Polsce. First Aid Communication odpowiadało za kompleksową oprawę medialną wydarzenia jak również organizację konferencji prasowej z Millą Jovovich. Dzięki działaniom agencji partnerami medialnymi Lexus Fashion Night 6 zostali TVN, Radio Zet , Chilli Zet, Onet.pl, Plejada.pl, VIVA!, Party i VIVA!Moda.

Zespół First Aid Communication wykazał się profesjonalizmem i kreatywnością przy realizacji  tak ważnych dla naszej marki projektów. Świadczy  o tym  liczba publikacji nt. Lexus Fashion Awards i Lexus Fashion Night 6.  – powiedział Przemysław Pater, Kierownik Marketingu Marki Lexus, Przewodniczący Jury Lexus Fashion Awards i pomysłodawca cyklu Lexus Fashion Night 6.

Idea konkursu dla młodych projektantów mody doskonale korespondowała z wprowadzeniem na rynek nowego Lexusa CT 200h – to stylistycznie i technologicznie bardzo wyrafinowany samochód. Kreacje zaprojektowane przez zwycięzców konkursu miały w sobie ten właśnie element. – powiedział Mariusz Grzesiak, Kierownik Sekcji Lexus.

O konkursie i prestiżowej gali pisały najważniejsze tytuły prasy lifestyle w Polsce (poza tytułami partnerskimi – VIVA!, Party i VIVA! Moda- były to m.in. Twój Styl, Elle, Pani, Gala, Playboy, Men’s Health), jak również dzienniki ogólnoinformacyjne (Gazeta Wyborcza, Metro, Fakt, Echo Dnia) i najbardziej poczytne portale (oprócz onet.pl i plejada.pl, m.in. również wp.pl; polki.pl; wizaz.pl; luxlux.pl, plotek.pl; pudelek.pl; kozaczek.pl; vipnews.pl; zeberka.pl). Relacje z Lexus Fashion Night 6 ukazały się również na łamach wszystkich telewizji ogólnopolskich (TVN, TVP i Polsat, w tym m.in. w programach Dzień Dobry TVN, Co za tydzień, Kawa czy Herbata, Pytania na śniadanie, Się Kręci)  oraz TVN Warszawa i Superstacji. O konkursie Lexus Fashion Awards i premierze Lexusa  CT 200h mówiono również wielokrotnie na antenach Radia Zet, Chilli Zet, Planeta FM oraz Radia Wawa i Polskiego Radia Euro.

Poza tradycyjnymi działaniami z zakresu Public Relations, agencja First Aid Communication odpowiadała również za prowadzenie komunikacji nt. obydwu projektów z cyklu Lexus-Fashion w mediach społecznościowych,  czego efektem jest m.in. blisko 5 tysięcy fanów na portalu facebook.com oraz publikacje na blogach modowych.

Więcej informacji na: http://www.lexus-fashion.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.