Przyjaciele foki spotkali się nad morzem. – Portal PR - 24PR




Przyjaciele foki spotkali się nad morzem.

30.08.2011 Kategoria: CSR, Ekologia. Autor: admin

Kilometry plaży przemierzone w workach podczas rodzinnych wyścigów, kilogramy piasku wykorzystane do tworzenia najpiękniejszej rzeźby foki oraz niezliczona ilość informacji na temat ochrony foki szarej, ekologii i energooszczędnego sprzętu AGD – tak w skrócie można podsumować zakończony niedawno cykl nadmorskich eventów pod patronatem marki Bosch i WWF. I choć aura nie zawsze rozpieszczała uczestników i organizatorów cyklu imprez nad Bałtykiem, frekwencja wyjątkowo dopisała.

Od 5 do 14 sierpnia ekipa marki Bosch i WWF przemierzyła całe polskie wybrzeże. Charakterystyczne namioty i balony ze zdjęciem fok pojawiły się w Międzyzdrojach, Ustroniu Morskim, Ustce, Rowach, Łebie, Dębkach, Jastrzębiej Górze, Helu i Sopocie. Zakończenie tegorocznej edycji nastąpiło w Krynicy Morskiej.

Nadmorskie eventy to kolejne potwierdzenie zaangażowania marki Bosch w ochronę środowiska naturalnego. Oprócz opracowywania energooszczędnego sprzętu AGD Bosch prowadzi także intensywną akcję edukacyjną dotyczącą konieczności oszczędzania energii i wody. Ponadto już od dwóch lat nasza marka aktywnie uczestniczy w programie ochrony fok szarych organizacji WWF oraz Stacji Morskiej w Helu. W ramach tej kampanii Bosch wspiera działania mające na celu odbudowę populacji tych zwierząt nad Bałtykiem.

Wszystkie te tematy znalazły swoje odzwierciedlenie podczas nadbałtyckich eventów. Poważna problematyka była jednak ujęta w lekkiej i atrakcyjnej formie, dzięki czemu imprezy wzbudziły ogromne zainteresowanie turystów, w tym rodzin z dziećmi. Specjalnie przeszkoleni animatorzy zachęcali do udziału w licznych zabawach plastyczno-artystycznych (m.in. konkursach rysunkowych i na najładniejszą rzeźbę foki z piasku), grach sportowych (np. rodzinnych wyścigach w workach, zabawach z chustą Klanza) oraz zajęciach o tematyce edukacyjnej, podczas których można się było sporo dowiedzieć na temat foki szarej, właściwego zachowania w razie napotkania tego zwierzęcia na plaży oraz energooszczędnego AGD. Nie zabrakło oczywiście nagród – tryumfatorzy konkursów mogli liczyć na atrakcyjne gadżety i upominki.

Chociaż wakacje dobiegają końca, problem oszczędzania prądu i wody oraz ochrony zagrożonych gatunków pozostaje wciąż aktualny. Dlatego marka Bosch prowadzi intensywną kampanię w Internecie. Wiele atrakcyjnych gier i zabaw (w tym „foczy teledysk”) oraz mnóstwo informacji na temat ekologii i oszczędzania prądu oraz wody można znaleźć na specjalnie uruchomionej stronie www.przyjaciel-foki.pl. Coraz więcej fanów  zdobywa sobie fanpage akcji na Facebooku  Przyjaciel.foki.szarej). Szeroki oddźwięk, z jakim spotyka się nasza kampania, to niewątpliwie także zasługa aktora Rafała Królikowskiego, który został oficjalnym ambasadorem akcji „Ratujmy foki szare z marką Bosch”.

Krótką wypowiedź Pana Rafała na ten temat oraz zaproszenie do udziału w akcji można znaleźć pod tymi linkami:
http://www.youtube.com/watch?v=Zm5nDj–vaM&feature=related

 www.bosch-home.pl

Za kreację materiałów do akcji odpowiada agencja Va Very Advertising. Materiały on-line przygotowała agencja Insignia.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.