Airbus oferuje największą rodzinę odrzutowców korporacyjnych – Portal PR - 24PR




Airbus oferuje największą rodzinę odrzutowców korporacyjnych

14.09.2011 Kategoria: Transport. Autor: admin

Najszersza oferta samolotów o różnych rozmiarach i możliwościach  Klienci mają pełen wybór najszerszych i najbardziej przestronnych kabin. Jest to linia obejmująca pełen przekrój maszyn, od A318 Elite aż po dwupokładowego A380. Dzięki temu klienci mogą wybrać odpowiedni poziom komfortu i rozmiary dopasowane do swoich potrzeb.

W skład rodziny wchodzą modele A318 Elite, Airbus Corporate Jetliner (ACJ) i A320 Prestige, których kabiny są mniej więcej dwa razy szersze niż w tradycyjnych odrzutowcach korporacyjnych wysokiej klasy, przy niewielkiej różnicy w rozmiarze samolotu.

Dzięki temu modele A318 Elite, Airbus ACJ i A320 Prestige oferują nowy standard, do którego aspirują klienci samolotów dyspozycyjnych, zarówno gdy kupują samolot po raz pierwszy, jak i wówczas gdy zastępują mniejsze maszyny samolotami Airbus. Oznacza to również, że pasażerowie mogą korzystać z niezrównanego komfortu i ilości przestrzeni podczas każdej podróży, a także z pełnej swobody poruszania się po pokładzie.

Samoloty ACJ mieszczą od 19 do 50 pasażerów, a ich wnętrza mogą być proste lub wyrafinowane – w zależności od życzeń klienta. Dzięki temu samoloty A318 Elite, Airbus ACJ i A320 Prestige mogą pomieścić więcej pasażerów niż tradycyjne odrzutowce biznesowe, oferując przy tym znacznie większą wygodę. Dzięki temu są one idealne do przewożenia grup pracowników, dużych rodzin i delegacji rządowych.

A ponieważ samoloty A318 Elite, Airbus ACJ i A320 Prestige posiadają tak wiele przestrzeni, pasażerowie mogą spokojnie pracować po jednej stronie kabiny, podczas gdy ich towarzysze podróży spędzają wolny czas w jej innej części, co – inaczej niż w tradycyjnych samolotach biznesowych – pozwala każdemu optymalnie wykorzystać swój czas.

Modele A318 Elite, Airbus ACJ i A320 Prestige są samolotami o zasięgu międzykontynentalnym, co oznacza, że mogą przelecieć bez międzylądowania np. z Hong-Kongu do Moskwy czy Dubaju, a także do większości miast w Azji, a ich pasażerowie korzystać mogą z bezkonkurencyjnej wygody i przestrzeni.

Ponieważ wszystkie trzy odrzutowce wywodzą się bezpośrednio z nowoczesnej i popularnej rodziny liniowców A320, których około 7000 sztuk zostało jak dotąd zakupionych przez około 330 klientów i przewoźników, klienci korzystający z korporacyjnych odrzutowców Airbus zawsze będą w pobliżu którejś z tych maszyn, niezależnie od tego, w której części świata będą lecieć.

Ponadto, ponieważ A318 Elite, Airbus ACJ i A320 Prestige latają wiele razy dziennie w trudnych warunkach, w jakich eksploatowane są samoloty pasażerskie, ich płatowce muszą być odpowiednio solidne, zapewniając niezawodność na poziomie 99,9 procent.

Klienci szukający sposobu na przewiezienie większej liczby pasażerów, niż mieszczą A318 Elite, Airbus ACJ i A320 Prestige, mają do dyspozycji rodzinę samolotów szerokokadłubowych dla VIP-ów, zbudowaną na bazie pozostałych maszyn należących do nowoczesnej rodziny liniowców Airbus. W skład tej oferty wchodzą modele A330 i A340 Prestige, A350 Prestige i A380 Prestige.

Oprócz większej liczby miejsc pasażerskich samoloty szerokokadłubowe Airbus oferują również możliwość wykonywania lotów bez przesiadek do dowolnego miejsca na świecie, co pozwala dyrektorom przedsiębiorstw, zamożnym osobom prywatnym oraz szefom rządów zaoszczędzić czas umożliwiając im bezpośrednie dotarcie do celu.

Wszystkie odrzutowce korporacyjne Airbus wywodzą się z nowoczesnej rodziny samolotów pasażerskich Airbus, co w połączeniu z ogromną bazą klientów na całym świecie sprawia, że stanowią one doskonałą inwestycję, która nie traci na wartości.

Nowoczesne samoloty biznesowe A318 Elite, ACJ, A320 Prestige, A330 i A340 Prestige, A350 Prestige i A380 Prestige oferują znacznie więcej funkcji w standardzie, w tym szereg takich, które oszczędzają czas i koszty.

Są to m.in. zoptymalizowane, wydajne aerodynamicznie konstrukcje; przyjazne dla pilotów, wspólne dla wszystkich samolotów Airbus kokpity; sterowanie typu fly-by-wire (które zmniejsza wagę samolotu, ogranicza eksploatację i oferuje większą ochronę); lekkie materiały, takie jak włókna węglowe, a także scentralizowana konserwacja, oszczędzająca czas i koszty.

Wszystkie samoloty Airbus oferują ponadto automatyczne lądowanie kategorii 3B, dzięki czemu mogą dowieźć pasażerów do celu ich podróży, nawet jeśli inne samoloty muszą udać się gdzie indziej ze względu na niską widoczność.

Posiadają one ponadto bogatszą specyfikację, standardowo obejmującą wiele funkcji takich jak większa ilość elementów nawigacyjnych, oszczędzające paliwo winglety typu „wingtip fence” oraz lekkie hamulce węglowe obniżające wagę samolotu.

Klienci korzystający z korporacyjnych odrzutowców Airbus odnoszą korzyści nie tylko z potwierdzonej niezawodności maszyn szeroko eksploatowanych przez linie lotnicze. Mają także dostęp do globalnej sieci doradztwa technicznego, części zamiennych i szkoleń, obsługującej tysiące samolotów i ponad 430 klientów oraz przewoźników, jak również do spersonalizowanych usług w pełni dostosowanych do ich potrzeb.

Jak dotąd sprzedano ponad 170 korporacyjnych odrzutowców Airbus – ponad 110 maszyn A318 Elite, ACJ i A320 Prestige, a do tego ok. 60 wersji szerokokadłubowych dla VIP-ów. Odrzutowce korporacyjne Airbus latają na wszystkich kontynentach, łącznie z Antarktydą.

Samoloty Airbus są montowane w Chinach, Francji i Niemczech z części wytwarzanych w krajach na całym świecie. Pozwala to wykorzystać wszystko to, co firmy z branży lotniczej mają najlepszego do zaoferowania w zakresie konstrukcji samolotów.

Utrzymują one pozycję lidera pod względem nowoczesności, wyznaczając nowe standardy komfortu pasażerów i wydajności, a także odgrywają kluczową rolę w zakresie podnoszenia poziomu wygody dla pasażerów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.