„Świat do przeróbki. Spekulanci, bankruci, giganci i ich rywale” – Portal PR - 24PR




„Świat do przeróbki. Spekulanci, bankruci, giganci i ich rywale”

06.10.2011 Kategoria: Ksiązki. Autor: admin

„Świat do przeróbki. Spekulanci, bankruci, giganci i ich rywale” to najnowsza książka autorstwa profesora Witolda M. Orłowskiego. Znany ekonomista dokonuje w niej diagnozy stanu światowej gospodarki w dobie kryzysu i podejmuje próbę określenia kierunków jej rozwojuw kolejnych dekadach.

„Książka profesora Orłowskiego to katalog problemów gospodarczych świata. Bez ich analizy trudno jest zrozumieć, w którą stronę będzie zmierzał. Erudycja autora sprawia, że lektura będzie dla Państwa czystą przyjemnością” – napisał Marek Belka.

Jan Krzysztof Bielecki powiedział: „W czasach największego od 80 lat kryzysu to po prostu lektura obowiązkowa.” 

Trzy lata po upadku banku inwestycyjnego Lehman Brothers, który zapoczątkował Globalny Kryzys można pokusić się o stwierdzenie, że był to symboliczny początek XXI wieku. Kryzys obalił serię ekonomicznych tabu. Wstrząsnął sektorem bankowym i giełdami. Zagroził bankructwem wielkich państw. Obnażył słabość gospodarek Europy i USA. Kiedy skończy się kryzys i jak będzie wyglądał świat po nim? Jaki wpływ na globalne zmiany mają ekologia i technologia? Na te i wiele innych pytań odpowiada w swojej najnowszej książce Witold M. Orłowski.

Witold M. Orłowski jest profesorem ekonomii i autorytetem w dziedzinie polityki gospodarczej. Dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i główny doradca ekonomiczny firmy PwC. W latach 2001-05 był szefem zespołu doradców ekonomicznych prezydenta RP. Znany i ceniony komentator polskich i zagranicznych mediów, pisarz i felietonista.

Książka „Świat do przeróbki. Spekulanci, bankruci, giganci i ich rywale” autorstwa prof. Orłowskiego została wydana przez Agorę i jest dostępna w sprzedaży od 6 października na www.kulturalnysklep.pl, w sieci sklepów Empik oraz w wybranych salonach prasowych.

Kampania promocyjna książki realizowana jest w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach. Projekt i planowanie kampanii – Agora. Patronami medialnymi książki są: „Gazeta Wyborcza”, dziennik „Metro” i Radio TOK FM.

Biuro prasowe Agory S.A.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.