Agencja Good One PR dla marki Leppszy – Portal PR - 24PR




Agencja Good One PR dla marki Leppszy

29.10.2011 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja Good One PR w połowie października rozpoczęła współpracę z marką Leppszy, jednym z pierwszych na rynku, w 100% drobiowym pasztetem. Agencja będzie odpowiadać za relacje z mediami, działania w obszarze Internetu i social media oraz pozycjonowanie marki wśród wybranych grup konsumenckich.

Leppszy to pozbawiony sztucznych barwników i konserwantów, prawdziwie drobiowy pasztet. Jako jeden z pierwszych pasztetów na rynku, może pochwalić się składem w 100% drobiowym, zgodnym z deklaracją na opakowaniu. Dodatkowymi atutami Leppszego są jego liczne walory smakowe, które zostały bardzo wysoko ocenione przez niezależny Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego.

Pasztet Leppszy, w przeciwieństwie do innych tego typu produktów, nie zawiera bowiem tłuszczu wieprzowego. W skład Leppszego wchodzi za to nieutwardzony tłuszcz pochodzenia roślinnego, bogaty w kwasy tłuszczowe Omega 3 i Omega 6.

Pasztet Leppszy jest dostępny w sześciu smakach: naturalnym, pomidorowym, pieczarkowym, paprykowym, z indyka i, po raz pierwszy na polskim rynku, także z dodatkiem naturalnego chili. Produkt posiada wysoką klasę smarowalności i zapachu, które są jednymi z kluczowych cech w kategorii oceny produktów spożywczych.

Pasztet Leppszy tworzy nową jakość na rynku polskich producentów pasztetów. Jako pierwszy tego typu produkt został przebadany laboratoryjnie. Jest doskonałym produktem dla osób ceniących zdrową i urozmaiconą dietę.
Umowa pomiędzy Agencją Good One PR i marką Leppszy została podpisana na okres bezterminowy. Za projekt będzie odpowiedzialna z ramienia agencji Ewa Walczak.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.