Nowy nośnik reklamowy opatentowany w Polsce. – Portal PR - 24PR




Nowy nośnik reklamowy opatentowany w Polsce.

03.10.2011 Kategoria: Reklama. Autor: admin

W Polsce opatentowany został nowy nośnik reklamowy, który idealnie sprawdzi się do promocji podczas „Euro 2012”. Prosty produkt mający formę stroju piłkarskiego zakładany na butelki i puszki dzięki możliwości naniesienia na niego dowolnego wzoru oraz niewielkim kosztom produkcji sprawdza się, jako nośnik reklamy wśród kibiców.

Informacja o zastrzeżeniu produktu została opublikowana przez Urząd Patentowy 30.09.2011r.(kategoria i numer ochrony: (11) 16916). Twórcą projektu jest Radosław Kołodziej, w tej chwili pracujący w WSP TWP w Warszawie.  

Produkt nadaje się do wykorzystania podczas wszystkich typów zawodów sportowych. Nośnik pozwala na „ubranie” puszek lub butelek z napojami w stroje w barwach narodowych lub klubowych, na których znajdzie się nazwa produktu lub logo firmy w normalnych warunkach niewystępujące na strojach.

Stroje z pewnością są  też dobrym sposobem na reklamę w ramach działań typu crossowego czyli reklamę np. regionów albo akcji społecznych, przy okazji sprzedaży produktów bez konieczności wprowadzania zmian we wzorze opakowania.

Radosław Kołodziej
www.radoslawk.ovh.org

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.