Sukces kampanii marki YES – Portal PR - 24PR




Sukces kampanii marki YES

17.10.2011 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Kampanię wizerunkową stworzoną wokół Kalendarza YES 2010, uznano za najlepszą w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards, którego wynik ogłoszono 12 października podczas gali w warszawskiej Fabryce Trzciny.

Złota Rybka, Królowa Śniegu, Brzydkie Kaczątko, Calineczka, Czerwony Kapturek, Kopciuszek, Śpiąca Królewna. Każdy z nas chciałby choćby przez chwilę poczuć się jak w baśni – mówi o idei kalendarza Mateusz Madelski, dyrektor ds. rozwoju firmy YES. – Kluczową decyzją było powierzenie jego realizacji parze fotografików Zuzie Krajewskiej i Bartkowi Wieczorkowi.To oni, siłą swoich artystycznych wizji, nadali kalendarzowi wyjątkowy charakter. Twarzą Kalendarza oraz kampanii marki YES została Zuzanna Bijoch, która dopiero kilka miesięcy później pojawiła się w kampanii reklamowej marki PRADA i której zdjęcia można zobaczyćw look-booku marki Yves Saint Laurent. YES dostrzegł ją pierwszy…

Poszczególne zdjęcia z kalendarza, stawały się w kolejnych miesiącach roku, głównymi „bohaterami” kampanii. W oparciu o nie projektowano wizualizacje witryn w sklepach YES, działania prosprzedażowe i konkursy dla klientów. Inspirowały one także aktywności fanów na stronie YES.pl i w mediach społecznościowych. Kalendarz YES 2010 wydrukowany w dużym formacie i limitowanym nakładzie, był jednocześnie ekskluzywnym prezentem świątecznym dla stałych klientów YES.
Złożone z profesjonalistów Jury konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, nagrodziło zarówno artystyczną wartość samego kalendarza oraz efektywność kampanii realizowanej na wielu płaszczyznach, której Kalendarz YES 2010 był „pełną finezji siłą napędową.”

Nagrodę odebrał Krzysztof Madelski, prezes zarządu ds. marketingu YES Biżuteria Sp. z o.o.

Aliganza Fashion Agency

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.