Sztuka-wnetrza.pl – ruszył nowy serwis wnętrzarski – Portal PR - 24PR




Sztuka-wnetrza.pl – ruszył nowy serwis wnętrzarski

14.10.2011 Kategoria: STARTUP. Autor: admin

Z końcem września 2011 roku pod domeną Sztuka-wnetrza.pl ruszył nowy wortal wnętrzarski skierowany do architektów i wymagających klientów.
Wortal dostarcza informacji o aktualnościach, realizacjach, trendach, technologiach i wszystkim, co pomaga w pracy profesjonalistom oraz sprawia przyjemność miłośnikom piękna na co dzień. Użytecznym narzędziem dla architektów jest dział o nazwie „Znajdź swój styl”, który pomaga w zdefiniowaniu preferencji estetycznych klientów oraz ułatwia komunikację pomiędzy projektantem i inwestorem.

„W polskim internecie jest bardzo dużo serwisów wnętrzarskich, ale brakuje na nim projektów na poziomie profesjonalistów. Takich, które odpowiadałyby architektom od strony tekstowej i graficznej oraz zawierałyby narzędzia pomocne w codziennej pracy. Dlatego bardzo wielu architektów wnętrz „przesiadło” się na serwisy zagraniczne. Nasza nowa propozycja ma na celu „odzyskanie” ich z powrotem dla polskiego internetu – powiedział dr Krzysztof Sołoducha, wydawca wortalu Sztuka-wnetrza.pl. Ważne jest też to, że w przypadku wortalu Sztuka-wnętrza.pl chcemy pozyskać jako czytelników wymagających, poszukujących oryginalnych rozwiązań klientów końcowych. Ma to umożliwić baza danych biur architektonicznych dostępna na wortalu. Klient, który szuka architekta będzie mógł tam znaleźć najlepsze pracownie. Jest to osoba nastawiona na inwestycję, a więc będąca też atrakcyjnym klientem dla producentów materiałów wykończeniowych”

Serwis posiada 3 osobową redakcję. Jest promowany przez specjalną kampanię w systemie Google Adwords oraz za pomocą narzędzi społecznościowych. Partnerem wprowadzenia wortalu na rynek jest firma KALDEWEI Polska – największy w Europie producent wanien i brodzików prysznicowych.

Wydawcą wortalu Sztuka-wnetrza.pl jest firma KLAXON Communications. KLAXON Communications zajmuje się komunikacją Public Relations oraz działalnością wydawniczą łącząc ze sobą w unikalny sposób te dwie dziedziny kompetencji. Firma powstała w 1997 roku. W ofercie wydawniczej KLAXON Communications znajdują się media internetowe sierowane do architektów: wortale Sztuka-Architektury.pl oraz Sztuka-wnetrza.pl, a także e-kwartalnik „Krytyka Architektury . Oprócz tego KLAXON Communications prowadzi własną, specjalistyczną księgarnię internetową oraz jest organizatorem szeregu imprez architektonicznych, jak ArchFilmFest – Festiwal Filmów o Architekturze, Akcja-Kreacja. Projektowanie na żywo oraz doroczny plebiscyt na największe wydarzenia architektoniczne pt. Polska Architektura XXL.

KLAXON Communications

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.