Marka Bobbi Brown wprowadza brand do polskiego internetu – Portal PR - 24PR




Marka Bobbi Brown wprowadza brand do polskiego internetu

28.11.2011 Kategoria: E-biznes, Social media. Autor: admin

Agencja Digital One przygotowała dla ekskluzywnej marki kosmetyków Bobbi Brown (Estēe Lauder Companies) projekty wprowadzające tę markę do polskiego internetu – polskojęzyczny serwis brandu bobbibrown.pl oraz profil w serwisie Facebook.

Celem tych działań jest wprowadzenie brandu kosmetyków selektywnych z portfolio Estée Lauder Companies – Bobbi Brown – do polskiego internetu i zapewnienie marce aktywnej komunikacji z grupą docelową.

Nasze konsumentki poszukują w sieci nie tylko informacji o marce i jej produktach, ale także praktycznych wskazówek dotyczących sztuki makijażu. Dlatego mamy nadzieję, że polska strona www i profil w serwisie Facebook spotkają się z ich dużą życzliwością i zainteresowaniem, dostarczając wielu bardzo pożytecznych informacji i ułatwiając interakcję – mówi Klaudia Kielanowska, Corporate Online Manager w Estēe Lauder Poland.

Polska jest 15 krajem świata, w którym Bobbi Brown uruchamia serwis w lokalnej wersji językowej.

Marka Bobbi Brown istnieje już 20 lat, a sama Bobbi ma opinie niekwestionowanej ekspertki w dziedzinie makijażu. Bobbi Brown kreuje makijaże do kolekcji tak uznanych projektantów jak: Rachel Roy, J. Mendel, Erin Fetherston, Tory Burch czy Cynthia Rowley. Często pracuje na planach zdjęciowych amerykańskich filmów i jest ulubioną wizażystką wielu znanych osobistości. Jej porady są publikowane na łamach wielu magazynów na całym świecie. Bobbi jest także autorką pięciu książek o makijażu i stylu życia, a uznanie ich czytelników zapewniło jej miejsce na liście najlepiej sprzedających się autorów New York Times.

Jednym z głównych elementów serwisu bobbibrown.pl są materiały edukacyjne prezentujące porady Bobbi (m.in. cykl „10 Kroków do Piękna”). W serwisie można dowiedzieć się więcej o produktach marki i poznać historię Bobbi Brown, a także znaleźć informacje o nowościach w ofercie brandu.

Użytkowniczki strony mogą zapisywać się na newsletter marki, w którym znajdą porady makijażowe, informacje o nowościach, trendach oraz o ofertach specjalnych. W dotarciu do grupy docelowej i komunikacji z nią aktywną rolę ma też odgrywać profil marki Bobbi Brown w Facebooku. Oprócz informacji na temat produktów oferowanych przez markę, użytkowniczki mogą znaleźć w nim porady Bobbi dotyczące makijażu, poczytać pamiętnik z jej podróży po Maroku, czy obejrzeć tworzone specjalnie na potrzeby tego kanału materiały wideo – dodaje Izabela Zajfert, Account Manager w Digital One.

Przygotowany przez Digital One polski profil Bobbi Brown na Facebooku wystartował kilka tygodni wcześniej niż strona www i w krótkim czasie zdobył prawie 6 000 fanów, którzy aktywnie uczestniczą w życiu marki. Digital One współpracuje z Estée Lauder Companies długofalowo i strategicznie – współpraca została zapoczątkowana ponad trzy lata temu. Wcześniejsze projekty Digital One dla tego marketera dotyczyły przede wszystkim marek Estēe Lauder oraz Clinique.

www.bobbibrown.pl

Digital One to jedna z najstarszych na polskim rynku agencji interaktywnych. Działa od 11 lat. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów biznesowych największych brandów. Kluczowe kompetencje Digital One to planowanie strategii komunikacji marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych online.

ŁubuDubu PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.