Agencja Migomedia przeprowadziła działania w social media dla Ministerstwa Skarbu – Portal PR - 24PR




Agencja Migomedia przeprowadziła działania w social media dla Ministerstwa Skarbu

12.12.2011 Kategoria: Marketing internetowy, Social media. Autor: admin

Agencja interaktywna Migomedia przeprowadziła dla Ministerstwa Skarbu działania promocyjne na portalu Facebook. Były one związane z programem Akcjonariat Obywatelski, którego celem jest wyedukowanie Polaków w zakresie inwestowania na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Działania, które przeprowadziła Agencja Migomedia dla Ministerstwa Skarbu, skupiały się na działaniach na profilu programu Akcjonariat Obywatelski na portalu Facebook. Agencja poddała audytowi dotychczasową aktywność MS na najpopularniejszym serwisie społecznościowym na świecie, po czym przystąpiła do opracowania szczegółowej strategii komunikacji w social media. W trakcie prowadzonych działań Migomedia.pl zorganizowała kilka quizów oraz utrzymywała stały kontakt z użytkownikami. Najważniejszym elementem kooperacji było opracowanie aplikacji, która umożliwiała fanom profilu Akcjonariatu Obywatelskiego grę akcjami spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych. Mechanizm aplikacji pobierał aktualne kursy wprost z GPW, co sprawiało, że uczestnicy zabawy operowali na prawdziwych informacjach z rynku.

Działania dla Ministerstwa Skarbu, związane z Akcjonariatem Obywatelskim, były dla nas prawdziwym wyzwaniem przede wszystkim dlatego, że kwestie związane z finansami w oczach wielu kojarzą się z niezrozumiałymi tabelami i bardzo specyficznym językiem. Drugim zadaniem, było napisanie aplikacji, która pobierałaby dane bezpośrednio z GPW. Zainteresowanie quizami przerosło oczekiwania Klienta i był pozytywnie zaskoczony ilością osób biorących udział – mówi Małgorzata Bednarek, Prezes Agencji interaktywnej Migomedia.

W efekcie przeprowadzonych działań, ilość fanów Akcjonariatu Obywatelskiego, od momentu objęcia profilu opieką przez Migomedia.pl z końcem sierpnia, wzrosła o 374%. W ostatnim dniu konkursu Wirtualne Inwestycje uczestnicy zawarli aż 16676 transakcji.

***
Migomedia to doświadczona agencja interaktywna, która oferuje swoim Klientom kompleksowe rozwiązania z zakresu e-marketingu ze szczególnym uwzględnieniem dedykowanych, funkcjonalnych stron internetowych oraz działań w social media. Ponadto Agencja wykonuje całościowe systemy identyfikacji wizualnej, projektuje graficzne materiały reklamowe, a także oferuje skuteczne działania z zakresu SEM (w tym SEO).

CORE PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.