Odkryj świat Muppetów razem z Boschem – Portal PR - 24PR




Odkryj świat Muppetów razem z Boschem

13.12.2011 Kategoria: Konkursy. Autor: admin

Czy drobne urządzenia AGD mają coś wspólnego z bohaterami filmu Disneya „Muppety”? Okazuje się, że całkiem sporo. Miss Piggy to gwiazda wielkiego ekranu, podobnie jak żelazko Bosch Sensor Secure, które łączy wyjątkową moc z innowacyjnym czujnikiem bezpieczeństwa. Z kolei szalony Zwierzak to wulkan energii – zupełnie jak blender Bosch mixxo quattro, którego ostrza obracają się 13000 razy na minutę. Z okazji nadchodzącej premiery filmu Disneya „Muppety” marka Bosch zaprasza do wyjątkowej promocji.

Pojawienie się na ekranach kin najnowszego filmu Disneya z pewnością zainteresuje nie tylko dzieci, ale także ich rodziców. Premiera filmu będzie miała miejsce dopiero 20 stycznia 2012 r., a już od 10 grudnia przy zakupie drobnego AGD marki Bosch mają oni szansę wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Dodatkową okazją do zabawy z dziećmi będzie możliwość wymyślenia zabawnego hasła promującego sprzęt marki Bosch. Co tydzień do wygrania: 4 ekspresy do kawy Tassimo, 10 maskotek Muppetów oraz 100 voucherów do kina. Akcja będzie trwać do 12 lutego 2012 r.
Działania promocyjne obejmą prasę i Internet. Reklamy prasowe żelazek, odkurzacza, blendera oraz robota kuchennego, z udziałem sympatycznych bohaterów filmu Disneya „Muppety”, znajdą się w kilkunastu tytułach prasy wnętrzarskie, kobiecej, kulinarnej i opiniotwórczej. Kampania potrwa 2 miesiące.
O Muppetach jest głośno także na Facebooku, gdzie już teraz można wziąć udział w specjalnym konkursie „Na tropie Muppetów”. Podążając śladem tych sympatycznych stworzeń internauci będą w każdym tygodniu poszukiwać drobnego sprzętu marki Bosch, który ukryty został w różnych miastach świata. Codziennie, od poniedziałku do piątku, publikowane są krótkie podpowiedzi, na podstawie których można zgadnąć, gdzie ukryte zostało żelazko, suszarka czy prostownica. Internauci, którzy najszybciej odkryją zagadkę, otrzymają drobne urządzenia AGD, maskotki i bilety do kina. Konkurs trwa 8 tygodni i co tydzień zapraszamy do nowej zabawy. Więcej szczegółów na www.facebook.com/Bosch/Home/Polska.
Dla użytkowników Facebooka przygotowaliśmy także specjalną aplikację „Muppety są wśród nas”, która na pewno wywoła uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień.

Za kreację layoutów prasowych i przygotowanie materiałów POS odpowiadał 3M projekt. Opracowaniem i działaniami w internecie zajęła się agencja Insignia. Zakup reklam prasowych leżał po stronie firmy BSH – producenta ekspresów Tassimo.

W 2011 r. grupa Bosch obchodzi jubileusz 125-lecia istnienia, zaś od ponad 75 lat nazwa Bosch jest synonimem najwyższego poziomu technologii, jakości i niezawodności także w zakresie sprzętu gospodarstwa domowego. Już założyciel firmy – Robert Bosch, kierował się w swym życiu obowiązującą do dziś zasadą „Wolę stracić pieniądze niż Wasze zaufanie.“ Tradycja ta wciąż zobowiązuje i motywuje przedsiębiorstwo do dalszych wysiłków: Bosch jest liderem na polskim i europejskim rynku sprzętu gospodarstwa domowego, zaś urządzenia AGD z logo Bosch są dostępne na całym świecie. Produkty te od wielu pokoleń ułatwiają codzienne obowiązki domowe milionów ludzi i poprawiają jakość ich życia. Dążenie do osiągnięcia doskonałych rozwiązań technicznych znajduje wyraźne odzwierciedlenie nie tylko w niezrównanej funkcjonalności i wydajności urządzeń, lecz również w wyróżnionej wieloma nagrodami stylistyce. Pełen szacunku stosunek do człowieka i przyrody, który od lat należy do podstawowych zasad firmy, jest natomiast widoczny w produktach – energooszczędnych, trwałych, chroniących zasoby naturalne i tworzonych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

www.bosch-home.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.