Zwyciężczyni „Top Model 2” na okładce styczniowego „Glamour” – Portal PR - 24PR




Zwyciężczyni „Top Model 2” na okładce styczniowego „Glamour”

22.12.2011 Kategoria: media. Autor: admin

22 grudnia, do sprzedaży trafiło styczniowe wydanie miesięcznika „Glamour”. Bohaterką najnowszego numeru jest Olga Kaczyńska – zwyciężczyni drugiej edycji programu „Top Model. Zostań modelką”. Okładkowa sesja w „Glamour” była jedną z głównych nagród dla laureatki TVN-owskiego show.

Finał „Top Model. Zostań modelką 2” odbył się 7 grudnia br. Jedną z głównych nagród dla laureatki programu – obok kontraktu z międzynarodową agencją modelek i kontraktu z marką Max Factor – była sesja okładkowa w „Glamour”. W programie zwyciężyła Olga Kaczyńska, 19-latka pochodząca z Wrocławia, która w finale pokonała Anię Bałon i Michalinę Manios.

W najnowszym numerze miesięcznika czytelniczki znajdą nie tylko egzotyczną modową sesję z Olgą Kaczyńską w roli głównej, ale także jej opowieść o tym jak trudno zostać gwiazdą. Ponadto, dowiedzą się jak osiągnąć sukces w typowo męskich zawodach, takich jak makler, polityk czy kierownik budowy, oraz poznają Generację Glamour – ludzi, którzy łączą ludzi.

Styczniowe wydanie „Glamour” wspiera kampania promocyjna prowadzona w dwutygodniku „Gala” oraz serwisach internetowych: Wirtualna Polska, kobieta.pl oraz glamour.pl.

Nowy numer magazynu liczy 156 stron, ukaże się w nakładzie 155 tys. egz. i kosztuje 5,99 zł.

Glamour jedyny w Polsce luksusowy tytuł pochodzący z portfolio Conde Nast, legendarnego wydawcy Vogue, Vanity Fair i GQ, którego amerykańska edycja wystartowała w 1939 roku. Na swoje łamy zaprasza osobowości – felietonistów i rozmówców, takich jak Marcin Prokop, Szymon Hołownia. Miesięcznik nie tylko prezentuje, ale także tworzy nowe trendy, pełniąc rolę eksperta w dziedzinie mody i nowoczesnego stylu życia.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.