Olga Knap utworzy dział advergames w Mellongames – Portal PR - 24PR




Olga Knap utworzy dział advergames w Mellongames

23.01.2012 Kategoria: Marketing internetowy, Personalia. Autor: admin

Do zespołu Mellongames dołączyła Olga Knap, która ostatnio była zatrudniona jako account manager w agencji AdAhead, należącej do ARBOinteractive. Jej głównym zadaniem będzie utworzenie nowego działu – advergames. Zatrudnienie Olgi związane jest z rozwojem spółki Mellongames i rozszerzeniem zakresu jej działalności o produkcję gier reklamowych.

Olga Knap dołączyła do zespołu Mellongames w styczniu. Objęła nowoutworzone stanowisko head of advergames. Będzie odpowiadać za stworzenie i rozwój nowego działu – advergames, który zajmie się produkcją gier i aplikacji reklamowych, przeznaczonych na strony internetowe oraz serwisy społecznościowe.

Do Mellongames przeszła z AdAhead, gdzie pracowała od października 2010 roku, jako account manager. Wcześniej, od 2008 roku, była zatrudniona w spółce AdAction. Odpowiadała za działania związane z reklamą w grach i tworzeniem gier reklamowych. W swoim dorobku ma kilkadziesiąt zrealizowanych projektów. Współpracowała z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi i klientami bezpośrednimi. Brała udział w pracach IAB, jako ekspert grupy roboczej „Gry w marketingu”. Karierę zawodową w branży interaktywnej rozpoczęła w 2007 roku w agencji OS3 multimedia.

„Zatrudnienie Olgi jest związane z rozszerzeniem portfolio usług Mellongames. Popularność gier i aplikacji reklamowych przekonała nas, że warto rozwijać kompetencje w tym zakresie. Dlatego zdecydowaliśmy się na utworzenie działu advergames. Cieszę się, że do realizacji tego zadania udało nam się pozyskać tak doświadczoną osobę jak Olga Knap, mającą ponad trzyletnią praktykę przy produkcji gier oraz dużo pomysłów i energii do ich realizacji.”- podkreśla Rafał Szefera, prezes Mellongames.

Dział advergames, którym pokieruje Olga, poza produkcją gier reklamowych zaoferuje również działania wspierające, takie jak hosting gier, promocja oraz obsługa związanych z grami konkursów. Dzięki wykorzystaniu ad4mmo.pl – tematycznej sieci reklamowej, promującej gry online w Polsce – nowy dział zapewni klientom odpowiedni zasięg dla wypromowania ich produkcji reklamowych. Nowa oferta spółki promowana jest przez grę reklamową autorstwa Mellongames, dostępną na stronie Mellongames.pl/advergames.

Mellongames to pierwszy polski wydawca darmowych gier online Do tej pory spółka koncentrowała się na promocji i wydawaniu gier „free to play” oraz tworzeniu sieci reklamowej ad4mmo,. Dział advergames to pierwszy z nowych działów, które powstaną w tym roku. Spółka zapowiada dalszy rozwój, na razie jednak nie zdradza szczegółów dotyczących swoich planów.

O Mellongames
Mellongames S.A. to pierwszy polski wydawca darmowych gier online. Spółka powstała w 2010 roku w Warszawie. W jej portfolio znajdują się takie gry jak MojaMafia.pl i StoneAgeKings.pl. Mellongames jest właścicielem marki ad4mmo.pl – największej tematycznej sieci reklamowej promującej gry online w Polsce. W 2011 roku Mellongames wypromował ponad 50 gier „free to play”. Z początkiem roku 2012 spółka rozpoczęła działalność usługową w zakresie produkcji gier reklamowych

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.