Przyszłość e-commerce – Portal PR - 24PR




Przyszłość e-commerce

31.01.2012 Kategoria: E-biznes. Autor: admin

E-sklepy, które nie wpadną w ten wir przemian, w bardzo krótkim czasie zostaną najprawdopodobniej wyparte z rynku. Duża konkurencja oraz tendencja do gwałtownych zmian w tej branży jest jak rozpędzona maszyna, której nie da się zatrzymać – na szczęście możemy przewidzieć jej kierunek…

Co w ciągu ostatnich kilku lat zmieniło się na rynku e-commerce? Czy można już mówić o rewolucji?

Z całą stanowczością można stwierdzić, iż ze względu na bardzo silny rozwój nowych technologii oraz dostęp do „inteligentnych” narzędzi informatycznych, przyszłość e-handlu stoi pod znakiem wielkich – rewolucyjnych zmian. Prowadzenie e-sprzedaży w sposób tradycyjny, jak ma to miejsce dziś, już za kilka lat najprawdopodobniej przestanie istnieć. Obecnie jesteśmy świadkami bardzo gwałtownych przemian w sposobie funkcjonowania e-rynku. Rzecz w tym, aby nie tylko dać klientowi wybór, ale aby poznać jego oczekiwania, preferencje, możliwości finansowe, a nawet przewidzieć przyszłe potrzeby, wszystko po to, by maksymalnie spersonalizować ofertę. Jeszcze kilka lat temu w branży e-commerce wystarczało, że Klienci mogli dokonać zakupów w sposób łatwy, szybki, przyjemny i – przede wszystkim wygodny – bez konieczności wychodzenia z domu. Obecnie jednak konkurencja w branży e-handlu jest tak silna, a wymagania odbiorców tak wysokie, że w najbliższej przyszłości do osiągnięcia sukcesu sprzedażowego potrzebne będą bardziej rozbudowane narzędzia komunikacji. Właśnie ze względu na te rewolucyjne przemiany koncentrujemy swoje działania w firmie także bardzo mocno na branży na e-commerce.

Jak mailPro uczestniczy w tej rewolucji na rynku e-commerce?

Jako dostawca narzędzi promocji z pełną siłą już włączyliśmy się do trwających zmian. Firma ulega silnym przemianom, przewidując kierunki rozwoju w branży, by następnie dostarczać naszym Klientom skuteczne narzędzia przyszłości. Wraz z początkiem roku 2012 wprowadziliśmy innowacyjną usługę, która pozwala Klientom na integrację naszego autorskiego rozwiązania informatycznego z e-sklepem, tak, by stworzyć jeden inteligentny i możliwie samodzielny organizm, który nie tylko odciąży właścicieli e-sklepów, ale przede wszystkim zwielokrotni wydajność działań. Oferta jest rewolucyjna pod względem technologicznym, pozwala także w pełni monitorować efektywność prowadzonych działań – Klient może dokładnie sprawdzić i porównać, ile pieniędzy zainwestował we współpracę, a ile dzięki temu zarobił….

Czy firma planuje zmienić swoją dotychczasową ofertę?

MailPro niezmiennie będzie obsługiwać Klientów spoza branży e-commerce, wzbogacając jednocześnie obecną ofertę o nowoczesne rozwiązania stosowane w sprzedaży internetowej. Dotychczasowy zakres świadczonych przez firmę usług nie ulega zmianie, zostaje jedynie wzbogacony o nowatorskie rozwiązania informatyczne. Firma zatem nadal proponuje pełną i kompleksową obsługę działań e-mail marketingowych, począwszy od stworzenia koncepcji i strategii, przez pełną realizację marketingową, techniczną, graficzną, aż po monitorowanie efektywności kampanii i prowadzenie akcji około marketingowych. MailPro bardzo mocno angażuje się w nowoczesne technologie oraz inteligentne rozwiązania informatyczne, a zdobyte w ten sposób doświadczenie chcemy także adaptować do innych branż, nie tylko e-commerce, tworząc tym samym coraz bardziej nowoczesne i skuteczne narzędzia dla swoich Klientów.

Jaka według Pana jest przyszłość e-commerce?

Ta bardziej odległa – to połączenie ludzkiego umysłu, emocji, myśli, inteligencji, zmysłów z nowoczesną technologią i pełną automatyzacją komunikacji.

Najbliższa przyszłość branży to zdecydowanie „inteligentne” i „myślące” e-sklepy…Tradycyjny kontakt z klientem, zbiorowe oferty online czy przekaz marketingowy do szerokiej grupy konsumentów pozwoliły e-sklepom w ostatnich latach zaistnieć na rynku i niewątpliwie osiągnąć sukces. Przyszłość jednak wygląda zupełnie inaczej – to, co dziś jest skuteczne, jutro przestanie mieć znaczenie. Przetrwają tylko te e-sklepy, które będą potrafiły samodzielnie myśleć, sprzedawać, obsługiwać Klientów zawsze z najwyższą starannością. Priorytetem stanie się oferta idealnie dopasowana do Klienta, stworzona na podstawie stale prowadzonej analizy każdego e-konsumenta, badania jego potrzeb i oczekiwań, biorąca pod uwagę wszystkie zmiany stanów i zachowań poszczególnych osób w danym momencie. W fabrykach rewolucyjne okazały się linie produkcyjne, które z czasem przeszły wizjonerską niemal zmianę – praca człowieka została zastąpiona przez roboty – podobnie wygląda przyszłość branży e-commerce. To połączenie myślących rozwiązań informatycznych i inteligencji człowieka, którego częściowo zastąpią, oczywiście pod jego nadzorem i pełną kontrolą.

Dawid Makowski – Brand Manager w mailPro, firmie zajmującej się dostarczaniem efektywnych rozwiązań e-mail marketingowych dla e-commerce. Odpowiedzialny za prawidłowe funkcjonowanie spółki, przygotowanie i realizację kompleksowych strategii dla klientów. Prywatnie pasjonat motocykli i podróży.

Positive Power Sp. z o. o.
www.positive-power.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.