Redan intensywnie rozwija sieć sprzedaży – Portal PR - 24PR




Redan intensywnie rozwija sieć sprzedaży

25.01.2012 Kategoria: INNE. Autor: admin

Grupa Kapitałowa Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej Textilmarket, realizuje dynamiczny rozwój sieci sprzedaży. W ostatnim kwartale 2011 r. uruchomiono 20 sklepów sieci Textilmarket oraz 9 pod szyldem Top Secret&Friends w kraju i za granicą. W 2012 r. dynamika otwarć segmentu dyskontowego zakłada przyrost o ok. 60 nowych placówek. Rozwój sektora modowego ma być zbliżony do poziomu z roku 2011.

Sektor modowy

Strategia rozwoju Grupy zakłada dynamiczny rozwój krajowej sieci sprzedaży i ekspansji zagranicznej modowej części działalności. W związku z realizacją jej założeń Redan sukcesywnie otwiera nowe lokalizacje w Polsce, na Ukrainie i w Rosji. „Nowe otwarcia nie zawsze łączą się z ilościowym zwiększeniem sieci. Te mniejsze i nie zawsze rentowne sklepy są przekształcane bądź zamykane na rzecz większych powierzchniowo placówek.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan SA.

Redan, w ostatnich miesiącach w sektorze fashion, koncentrował się na rozwoju sieci za granicą. Wykorzystując potencjał rynków wschodnich, na Ukrainie i w Rosji, w samym IV kwartale 2011 r. uruchomiono w sumie 6 salonów. Na koniec 2011 r. zagraniczna sieć sklepów Redan liczyła 32 sklepy o łącznej powierzchni 4 763 m2. Docelowo Grupa Redan na rynku rosyjskim do końca 2014 roku planuje otworzyć 82 sklepy w systemie franczyzowym marki Top Secret. Na krajowym zaś rynku Grupa w okresie IV kwartału 2011 r. uruchomiła w Polsce 3 salony. Na koniec 2011 r. cała krajowa sieć sprzedaży sektora fashion liczyła 180 placówek, których łączna powierzchnia wyniosła 27 790 m2. „W 2012 r. planujemy kolejne otwarcia w segmencie modowym. Nacisk będziemy kłaść przede wszystkim na rozwój sklepów franczyzowych, zarówno w Polsce jak i za granicą.” – powiedział Bogusz Kruszyński. W pierwszym kwartale Grupa planuje uruchomienie 3 nowych sklepów pod szyldem Top Secret – 2 franczyzowych w Rawie i Wrześni oraz 1 placówki własnej w Gdyni w CH Klif.

Sektor dyskontowy

Dynamicznie rozwija się także sieć dyskontów odzieżowych Textilmarket należących do Grupy Kapitałowej Redan. Łączna powierzchnia 20 sklepów uruchomionych w IV kwartale minionego roku wyniosła 3 741 m2. W grudniu 2011 r. nastąpiło także otwarcie jubileuszowego 250 sklepu, a na koniec minionego roku powierzchnia całej sieci liczącej 251 placówek wyniosła 55 504 m2. „Sieć sklepów Textilmarket szybko rośnie. Odnawiamy także istniejące już sklepy. Oprócz tego stale pracujemy nad urozmaiceniem asortymentu oraz komunikacji z klientami.” – powiedział Bogusz Kruszyński.

Na dzień 31 grudnia 2011 r. sieć sprzedaży Grupy Redan, dla segmentu modowego i dyskontowego razem liczyła 463 sklepy, a łączna powierzchnia wszystkich sklepów wyniosła 88 057 m2.

Redan SA

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.